Left Blank Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Var ho artist eller noe ho der på slutten? Anine Stang? høykvalitets artist indeed Oi, milfpop på sitt beste.. Men.. Oslogirls er jo greit nok.. Pene pappchicks som blogger og har sex med kjekke pappdukker. Lenke til kommentar
Oreokjeks Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Kameraføringen og klippingen er virkelig noe av det dårligste jeg har sett, men utenom det er dette virkelig en superb serie. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 dette er til å bli kvalm av! så enkelt er det. 2 Lenke til kommentar
Pilkern Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Noen som har link til bloggene til disse to altvitende motedivaene? Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Ca 20 sekunder av livet mitt bortkastet. Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Æsj, Anine Stang er UUGLY 3 Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Noen som har link til bloggene til disse to altvitende motedivaene? jeg har nå brukt et meget avansert verktøy. jeg forventer ikke at du skal forstå hvordan det brukes, eller hvordan jeg har funnet det. men jeg kan si at kvantefysikk kom godt med i bildet.. det skal også sies at det tok meg svært lang tid å finne disse talentfulle bloggernes nettsider. jeg tar gjerne imot en takk for min iherdiget, tålmodighet og pågangsmot, og ikke minst for min gavmildhet, fordi jeg velger å dele disse opplysningene med deg. behold the mighty blogs: Marie Amanda Nathalie 7 Lenke til kommentar
Pilkern Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Flink bisk, takker! Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Det er sikkert meningen at dette skal virke som en reality, men det er skuespill fra ende til annen. Sant? Lenke til kommentar
jahas Skrevet 17. september 2010 Forfatter Del Skrevet 17. september 2010 Marie Amanda er digg, men hun kler seg jo helt jævlig. Hva faen er de buksene for no? Lenke til kommentar
Tå. Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 I'm speechless! Det er jo så dårlig at man nesten MÅ stusse på om det faktisk er skuespill eller ikke. Ord klarer uansett ikke å beskrive dette godt nok. 4 første episodene var uansett så sært og "far out there" at det gav en god latter. I episode 5 skjedde jo ingenting... Målgruppen er vel uansett samme folk som kaster bort tiden sin på å lese disse "mote" bloggene. Har en mistanke om at nesten ingen på dette forumet går under den kategorien. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Marie Amanda er digg, men hun kler seg jo helt jævlig. Hva faen er de buksene for no? jeg syns ikke Isabelle er så verst jeg da Lenke til kommentar
Pilkern Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Jeg syns Astrid er digg! Lenke til kommentar
asbjohorpua Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Ser ut som at de filmer med DSLR kamera, derfor et noe blasst bilde, bokeh, ustødig filmet og det ser ut som at de mister fokus ofte. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Alle sammen trenger skikkelig blowjob gagging. 3 Lenke til kommentar
snartenkt Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Hun har fått jobb i radio? Det var ikke en passende radiostemme, synes jeg. Lenke til kommentar
snartenkt Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Når jeg ser litt på den, fremstår det som skuespill... Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Hun har fått jobb i radio? Det var ikke en passende radiostemme, synes jeg. mange som jobber i radio som ikke har passende stemme Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå