SpiroAgnew Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Haha, endelig en post om dette. Så Oslo Girls her om dagen, å tenkte "WTF?!" Det eeeer så latterlig, værste skiten jeg har sett, men man må samtidig se på det. Som en dau rotte i veikanten, du vet du ikke burde se på den, men du må... Men uans, det er så artig når dem er på det kontoret til MinMote (mote-avdelingen til VG) og der skal det se så proft ut osv. Så kommer de der bloggerne, så blir dem sur fordi de får en assistent. Liksom himler med øya osv. HAHAHhahahaha hahaha ah ahha ha FANTASTISK LAVMÅL! Det her er det som kommer i kjølvannet av ytringsfriheten. 3 Lenke til kommentar
mac_gyver Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Syns det var veldig bra jeg. Jordnært og fint. God dokumentar! 1 Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 (endret) Syns det var veldig bra jeg. Jordnært og fint. God dokumentar! Endret 15. september 2010 av Carlgutt 1 Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Skal vi samles hjemme hos meg og se dette sammen? Boller og brus Trenger hard brennevin hvis jeg skal kunne se maraton av dette altså. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Ikke engang den verste narkoen hadde hjulpet for å holde ut for min del... Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Bruk heller tiden på noe fornuftig, som fks. å se Cool as Ice. Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 (endret) *barf* Hadde jeg blitt ledd ut av ei lita tøs som liksom er så flink på mote og som bare kommer med sure oppstøt om hvordan jeg kler meg, så hadde hun rett og slett fått beskjed om at intervjuet var over. Det kan da ikke være SÅ om å gjøre? Endret 17. september 2010 av BeFs Lenke til kommentar
jahas Skrevet 17. september 2010 Forfatter Del Skrevet 17. september 2010 http://www.vgtv.no/?id=32130&category=106 NY EPISODE UTE!!! 1 Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Å herreguuuuuuuuuuuuuud hvorfor kan de ikke fjerne driten fra forsida!? Bare jeg ser et bilde og noe tekst som har noe med det derre å gjøre så blir jeg irritert. Denne tråden irriterer også, og det er ganske ironisk at jeg bumper den nå Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Jeg har nå avslutningssangen som ringelyd Lenke til kommentar
Tok3n Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 (endret) Dummest jeg har sett på lenge, burde legge ned denne serien asap. Endret 17. september 2010 av clickz101 Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Hahaha - for noen fjåsekråker. Et ordforråd somer bla, bla, bla...liksom....bla, bla, bla...liksom, bla, bla, bla....liksom. Greit med enstavelsesord når ikke hjernen har mer å rutte med. Champagne av samme krus som du får å spytte ut med hos tannlegen - da kjører du stil.... 1 Lenke til kommentar
Grand Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 (endret) Drøyt spennde i dag ass, lurer på om Anine får ordnet opp med "mister X" oxo ble jeg litt lei meg når Isabelle og Astrid fikk kjeft Synes sjefen dems er skikkelig slem ass, for jeg veit at Isabelle og Astrid prøver så godt de kan <3 . Gleder meg til neste episode, blir spenndene å se hvorfor Marie Amanda og Nathalie har det så morsomt og jeg ble kjempe glad når jeg så at sjefen til Astrid og Isabelle ga de skryt <3 :D k9z Forresten, i dagens episode så ringer mister X. Du kan se nr på mobilen, jeg googlet det og fant ut at det var produsenten som ringte. Endret 17. september 2010 av Sno Lenke til kommentar
*F* Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Var ho artist eller noe ho der på slutten? Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Tro om noen av de bertene er lettlurte på byen Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Hadde lett straffepult de chicksa der for å være så tilbakestående Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Var ho artist eller noe ho der på slutten? Anine Stang? høykvalitets artist indeed Lenke til kommentar
Tok3n Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Hadde lett straffepult de chicksa der for å være så tilbakestående ahahah :!: :!: Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Var ho artist eller noe ho der på slutten? Anine Stang? høykvalitets artist indeed Å herre... herre... luuuft... *gurgle* Brukeren ved navn Doofenscmhitz på diskusjon.no er død... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå