probin Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Hahaha.. Har ikke sett på enda, men etter all sutring og klaging fra denne tråden, må jeg pokker ta meg et titt på serien Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 (endret) Det er nok litt blanding av skuespill og reality, forundrer meg ikke om skuespillerene selv tror at det er 100% ekte. Jeg så ett intervju med en kar back in the days når det ennå var diskusjon om "The Hills" var ekte eller ikke (ikke at jeg noen gang tvilte da *drolls*). Fyren i intervjuet da hadde vært på date med ho dere hoved jenta, heidi elns, og fortalte hvordan det hadde vært. Alt hadde vist vært veldig sånn satt opp, de hadde sminket jenta på forhånd satt opp kamerane, lys, mikrofoner og alt sånt før de kom til resturanten så alt var klart når de ankom. På selve daten hadde de ikke hatt noe spesielt manus, men opptaket ble vist redigert så hardt at det ikke var i nærheten av det som orginalt hadde skjedd. Tipper at det er noe av det samme i Oslo girls. De får sikkert litt forslag til hva de skal snakke om, men samtidig vil de at "skuespillerne" skal ha litt frie tøyler og improvisere litt selv. Men jaja for alt jeg vet kan det jo være at Oslo girls er 100% fake, jeg har aldri hørt om denne "Skuespilleren" Lasse i vertfall. Endret 13. september 2010 av Carlgutt Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Marie Amanda. Søtt navn. Er det ikke slike jenter vi vil ha? Må være et HELVETE å være sammen med ei sånn kjerring. Tenk å prøve å få ho til å lage mat: "Nei det kan DU gjøre, jeg skal på cafe og drikke kaffelatte." Umulig å sette henne på plass.. Hun er ganske annerledes i "virkeligheten" har jeg inntrykk av. Jobbet med henne en gang. Men det er nok også forskjell på hvordan de ønsker å være.. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 (endret) er stilen får bra damer i hovedstaden BITCH? de har det liksom så gjennomgående, blikket, oppførselen og holdning! syns også det virker som at de vil at det skal virke som om det er mye mer en det egentlig er Endret 13. september 2010 av yavel 1 Lenke til kommentar
Slitenkæll Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Jeg tror faktisk det ikke er skuespill. Mulig jeg tar feil. Det må være skuespill, jeg mener c`mon srsly!? :!: Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Dexter og Band of Brothers kan ta seg seg en bolle. OsloGirls har så enormt mye mer kvalitet at det ikke kan forestilles. 6 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Jeg har ikke sett dette programmet og jeg kommer ikke til å gjøre det! Jeg vil ikke støtte slike programmer og jeg vil ikke støtte VG. 1 Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Visste de at de skulle være med i samme program før intervjuene? Lenke til kommentar
jahas Skrevet 14. september 2010 Forfatter Del Skrevet 14. september 2010 Nå er to nye episoder ute Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Jeg har fått VGTV-kanal på tv'en. Masse OsloGirls. <3 Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 virker ikke som de har det så hektisk veldig få yrker der man har tid til flere timers makeover...... virker veldig kunstig at de har råd til alt dette tøyet osv også Lenke til kommentar
jahas Skrevet 14. september 2010 Forfatter Del Skrevet 14. september 2010 virker ikke som de har det så hektisk veldig få yrker der man har tid til flere timers makeover...... virker veldig kunstig at de har råd til alt dette tøyet osv også Mhm, virker som en litt kunstig setting, men jeg er overbevist om at selv om enkelte ting er planlagt så er det i stor grad slik disse jentene er privat også.. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Jeg har ikke sett dette programmet og jeg kommer ikke til å gjøre det! Jeg vil ikke støtte slike programmer og jeg vil ikke støtte VG. OK. 8 Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 virker ikke som de har det så hektisk veldig få yrker der man har tid til flere timers makeover...... virker veldig kunstig at de har råd til alt dette tøyet osv også om jeg ikke tar feil er vel isabelle datter av Christian Ringnes? er vel derfra klærne hennes kommer fra Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 (endret) Endret 21. september 2010 av Vowels Lenke til kommentar
Grand Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Utrolig bra skuespill! Skulle nesten tro det var ekte! Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 (endret) HAHAHAhAH *søler kaffe* "Åhhneeeii" "....nei dette var jo veldig klumsete" ÅJA ÅJA!! Endret 14. september 2010 av Carlgutt 1 Lenke til kommentar
*F* Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Da har jeg sett eppisode 3 og 4 også, tror det blir drama i ep 5 :o Her er facebook siden om noen ønsker å bli fan: http://www.facebook.com/OsloGirls Lenke til kommentar
Grand Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 jeg har litt lyst til å bli fan, men jeg veit ikke om alle vennene mine samt de som er fan nå vil ta ironien min. Så jeg lavær. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Skal vi samles hjemme hos meg og se dette sammen? Boller og brus 8 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå