Gå til innhold

OsloGirls HAHA

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er nok litt blanding av skuespill og reality, forundrer meg ikke om skuespillerene selv tror at det er 100% ekte. Jeg så ett intervju med en kar back in the days når det ennå var diskusjon om "The Hills" var ekte eller ikke (ikke at jeg noen gang tvilte da *drolls*). Fyren i intervjuet da hadde vært på date med ho dere hoved jenta, heidi elns, og fortalte hvordan det hadde vært. Alt hadde vist vært veldig sånn satt opp, de hadde sminket jenta på forhånd satt opp kamerane, lys, mikrofoner og alt sånt før de kom til resturanten så alt var klart når de ankom. På selve daten hadde de ikke hatt noe spesielt manus, men opptaket ble vist redigert så hardt at det ikke var i nærheten av det som orginalt hadde skjedd.

Tipper at det er noe av det samme i Oslo girls. De får sikkert litt forslag til hva de skal snakke om, men samtidig vil de at "skuespillerne" skal ha litt frie tøyler og improvisere litt selv. Men jaja for alt jeg vet kan det jo være at Oslo girls er 100% fake, jeg har aldri hørt om denne "Skuespilleren" Lasse i vertfall.

Endret av Carlgutt
Lenke til kommentar

Marie Amanda. Søtt navn.

Er det ikke slike jenter vi vil ha?

Må være et HELVETE å være sammen med ei sånn kjerring. Tenk å prøve å få ho til å lage mat: "Nei det kan DU gjøre, jeg skal på cafe og drikke kaffelatte."

Umulig å sette henne på plass..

Hun er ganske annerledes i "virkeligheten" har jeg inntrykk av. Jobbet med henne en gang. Men det er nok også forskjell på hvordan de ønsker å være..

Lenke til kommentar

virker ikke som de har det så hektisk veldig få yrker der man har tid til flere timers makeover......

virker veldig kunstig at de har råd til alt dette tøyet osv også

Mhm, virker som en litt kunstig setting, men jeg er overbevist om at selv om enkelte ting er planlagt så er det i stor grad slik disse jentene er privat også..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...