Vamos Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Alt virket så påtatt og dumt ut. Hele stemningen med serien var irriterende og rar. Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 VG kjører MTV stil. Dette kan sammenlinges med "The Hills" og "The City" som også var skuespill. Drama, drama, drama. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Jeg tror faktisk det ikke er skuespill. Mulig jeg tar feil. Det kan da ikke være noe annet. Fjorten kameravinkler på en café i Oslo? Høres ut som skuespill for min del. 4 Lenke til kommentar
Ercles Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Godt poeng. Det er ihvertfall litt trøst å vite at det ikke er ekte, selv om det sikkert finnes de som er ganske like. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Ååå det er så pinlig Lenke til kommentar
jahas Skrevet 12. september 2010 Forfatter Del Skrevet 12. september 2010 Det er jo forsåvidt irrelevant om det er skuespill eller ikke... Fantastisk dårlig uansett. 2 Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Skuespill eller ikke? Det virker som det ikke er skuespill, men det er vel fordi de er så forferdelig dårlige skuespillere? Gud bedre for en dårlig serie, jeg hadde heller sett alle sesongene med Home and Away fremfor dette. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Spennende serie Gleder meg til neste episode. Var skikkelig sånn der OOOOH når hun der brunetten bare sa at hun var enda mer bad-taste enn hun intervjueren når hun var på bad-taste party. 2 Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Marie Amanda. Søtt navn. Er det ikke slike jenter vi vil ha? Må være et HELVETE å være sammen med ei sånn kjerring. Tenk å prøve å få ho til å lage mat: "Nei det kan DU gjøre, jeg skal på cafe og drikke kaffelatte." Umulig å sette henne på plass.. 3 Lenke til kommentar
Ercles Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Spennende serie Gleder meg til neste episode. Var skikkelig sånn der OOOOH når hun der brunetten bare sa at hun var enda mer bad-taste enn hun intervjueren når hun var på bad-taste party. Jeg håper virkelig at du tuller. Lenke til kommentar
Populært innlegg Pentumsmart Skrevet 12. september 2010 Populært innlegg Del Skrevet 12. september 2010 Spennende serie Gleder meg til neste episode. Var skikkelig sånn der OOOOH når hun der brunetten bare sa at hun var enda mer bad-taste enn hun intervjueren når hun var på bad-taste party. Jeg håper virkelig at du tuller. 12 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Selvfølgelig gjør jeg det Lenke til kommentar
Ercles Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Hey, det må da være noen som faktisk liker det og kanskje de hadde rotet seg inn på diskusjon. Hva vet jeg? Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Uff! Hva er poenget med den serien? Er det virkelig noen underholdningsverdi når det er et manus, og ikke reality. Er det 10% autentisk trigger det ihvertfall "kikker- behovet" hos mennesker, men dette er jo egentlig bare en dritkjedelig såpeopera i 5- minutters intervaller... HVA FAEN!?!?!? Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Uff... dette klarer jeg ikke se på! Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Vist dette er skuespillere osv med et helt "crew" osv så er det ihvertfall tragisk. Finnes mye flinkere amatører på YouTube til og med. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Hoy, dette er altså ikke skuespill, jentene er ikke instruert. Men de foran kamera gjør seg naturligvis mer til og prøver å fremstå slik de vil vise seg utad under opptak. Noe de i og for seg gjerne kunne spart seg. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 ohh my gohd this calls for JAHN THOMAS 1 Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Vel det er jo bare å la være å se på, egentlig. Men irriterende at sånt søppel finnes, og at det finnes på VGNett - som jeg til nå regnet som mer seriøse enn kvinnfolkblekka Dagbla. Ille at det havner stort oppslått på forsida, ei jævla fjortisfittehore som sitter og ler AV HVA?! Fuck em all. 2 Lenke til kommentar
*F* Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 virker jo litt som skuespill, dialogene, serlig på cafeen høres jo helt falske ut, menmen, ikke vet jeg, syns ihvertfal det så veldig iscenesatt ut. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå