Tå. Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Om noen virker å være homo, så er de som oftest det. Noen er kanskje ikke klar over det selv dog. Lenke til kommentar
jamelia Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 (endret) Er det noen som vet hva tanken bak serien var, da de skulle begynne å lage den? "La oss finne to venninnepar og så setter vi dem opp mot hverandre"? Edit: Trykkleif Endret 14. oktober 2010 av Jamelia Lenke til kommentar
jahas Skrevet 14. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2010 Er det noen som vet hva tanken bak serien var, da de skulle begynne å lage den? "La oss finne to venninnepar og så setter vi dem opp mot hverandre"? Edit: Trykkleif Eller; la oss som er hjernedøde lage en serie for andre hjernedøde, som også egener for normale som kan le av oss? Lenke til kommentar
jahas Skrevet 19. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2010 Dagens episode var skuffende Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 "Er Lasse i Oslo Girls kjæresten din? Nei, Lasse er utdannet skuespiller og det er det han livnærer seg av, så da kan dere jo gjette hva han gjorde i serien. I’m not gonna say anything else." - http://marieamanda.com/ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 De ekke kjærester i serien engang, jaggu ble a blankt oversett a! :O Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Kjip attitude på fyren, jeg hadde lett hoppet på Marie Amanda om jeg hadde sjangsen. Får satse på at hun blir singel igjen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Sjæl ass! Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 (endret) Marie Amanda har stor nese. Endret 21. oktober 2010 av Habitats Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Litt sånn jeg ser på serien etter 14 episoder, orker ikke å late som jeg liker det lengre en gang. Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Er det noen som vet hva tanken bak serien var, da de skulle begynne å lage den? "La oss finne to venninnepar og så setter vi dem opp mot hverandre"? Edit: Trykkleif Å få skvist inn så mye reklame som mulig. Alle som er med i serien går rundt i mote klær og Poser fra H&M ligger jo slengt overalt. For å ikke snakke om reklamen mellom hver episode. De reklamerer også for bloggene til jentene som de kan skvise ennå mer reklame inn i. Ganske smart egentlig. Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 All pr er god pr... Lenke til kommentar
*F* Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Må si jeg også er lei, har ikke skjedd noe intressangt fra eppisode 1 engang, nei, tror det stopper her, Lenke til kommentar
jahas Skrevet 5. november 2010 Forfatter Del Skrevet 5. november 2010 Må si jeg også er lei, har ikke skjedd noe intressangt fra eppisode 1 engang, nei, tror det stopper her, Nå er vel siste episode ute da, så du har ikke så mye valg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå