Gå til innhold

OsloGirls HAHA

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå er ikke jeg i bloggbransjen, men å ha en suksessfull blogg som enkelte av disse skuespillerne i serien har, innebærer vel å ha kommentarer? Mulig det er omvendt psykologi i bloggbransjen, men kan da ikke være positivt med null kommentarer på de 10 siste innleggene som noen av disse har?

Søstra mi på 13 får til og med kommentarer på sin blogg så veldig vanskelig kan det vel ikke være?

Lenke til kommentar

Nå er ikke jeg i bloggbransjen, men å ha en suksessfull blogg som enkelte av disse skuespillerne i serien har, innebærer vel å ha kommentarer? Mulig det er omvendt psykologi i bloggbransjen, men kan da ikke være positivt med null kommentarer på de 10 siste innleggene som noen av disse har?

Søstra mi på 13 får til og med kommentarer på sin blogg så veldig vanskelig kan det vel ikke være?

Bladde litt bakover, hun har problemer med kommentarsystemet står det. Og litt bak det så har hun sånn 80 kommentarer på innlegg. Så hun har nok litt trafikk ja.

Lenke til kommentar

Bladde litt bakover, hun har problemer med kommentarsystemet står det. Og litt bak det så har hun sånn 80 kommentarer på innlegg. Så hun har nok litt trafikk ja.

Det har hun fått i det siste i så fall, jeg sjekket bloggen hennes rett etter episode 1 og 2 kom ut og da var det nesten ingen kommentarer der. Heller ikke på eldre innlegg. Tror det er litt av pointe med hele greia når hun i første episode sier "i tilegg til å drive en av Norges største blogger..." Folk går da inn og ser etter bloggen og den blir populær, kabomtish.

Endret av Carlgutt
  • Liker 2
Lenke til kommentar

What have we become?. Mennesket graver sin egen grav, ettersom det bare blir mer og mer falske folk som disse jentene. Mtv og Vg er med på og skade de som vokser opp, med og servere de serier som bare er søppel på søppel. :(

Det verste er at det er mange som er sånn. Jan Thomas gir et fint bilde på hvordan vi blir. På tide og demonstrere mot slik søppel snart? :whistle:

Endret av Kjetil_90
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...