Habitats Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Så nettopp 1-7 av OsloGirlz. Og jeg vet ikke helt hva jeg skal si... Ble litt tom for ord :!: Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Nå er ikke jeg i bloggbransjen, men å ha en suksessfull blogg som enkelte av disse skuespillerne i serien har, innebærer vel å ha kommentarer? Mulig det er omvendt psykologi i bloggbransjen, men kan da ikke være positivt med null kommentarer på de 10 siste innleggene som noen av disse har? Søstra mi på 13 får til og med kommentarer på sin blogg så veldig vanskelig kan det vel ikke være? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Går vel mer på treff på bloggen vel, slik at de får inn penger av ads og reklame? Lenke til kommentar
jahas Skrevet 28. september 2010 Forfatter Del Skrevet 28. september 2010 Ere det ikke i dag vi skal få servert en ny episode? Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Det kommer vanligvis tirsdag og fredag mellom 12:00 og 14:00. Lenke til kommentar
Collinaa Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 http://www.vgtv.no/?id=32508 Er så herlig Lenke til kommentar
jahas Skrevet 28. september 2010 Forfatter Del Skrevet 28. september 2010 OHHH NOOO!! SKAUGUM BLIR MAAAD Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Nå er ikke jeg i bloggbransjen, men å ha en suksessfull blogg som enkelte av disse skuespillerne i serien har, innebærer vel å ha kommentarer? Mulig det er omvendt psykologi i bloggbransjen, men kan da ikke være positivt med null kommentarer på de 10 siste innleggene som noen av disse har? Søstra mi på 13 får til og med kommentarer på sin blogg så veldig vanskelig kan det vel ikke være? Bladde litt bakover, hun har problemer med kommentarsystemet står det. Og litt bak det så har hun sånn 80 kommentarer på innlegg. Så hun har nok litt trafikk ja. Lenke til kommentar
Grand Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 å fy faen ass, jævla gærne bloggjenter, drar på skaugum midt i uka. FIkk et jævla sjokk at de 2 andre jentene skulle også på skaugum. Var ikke i tankene mine i det HELE TATT Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Hun innrømmet at hun er forelsket! Og hun sender hjertemeldinger! :ohmy: Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Nå blir det max nasty på Skaugum ass! Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Får aldri <3-meldinger jeg Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Fordi ingen er glad i deg det! 3 Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Får aldri <3-meldinger jeg <3 6 Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Får aldri <3-meldinger jeg <3 Awh 3 Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 (endret) Nå er ikke jeg i bloggbransjen, men å ha en suksessfull blogg som enkelte av disse skuespillerne i serien har, innebærer vel å ha kommentarer? Mulig det er omvendt psykologi i bloggbransjen, men kan da ikke være positivt med null kommentarer på de 10 siste innleggene som noen av disse har? Søstra mi på 13 får til og med kommentarer på sin blogg så veldig vanskelig kan det vel ikke være? Bladde litt bakover, hun har problemer med kommentarsystemet står det. Og litt bak det så har hun sånn 80 kommentarer på innlegg. Så hun har nok litt trafikk ja. Det har hun fått i det siste i så fall, jeg sjekket bloggen hennes rett etter episode 1 og 2 kom ut og da var det nesten ingen kommentarer der. Heller ikke på eldre innlegg. Tror det er litt av pointe med hele greia når hun i første episode sier "i tilegg til å drive en av Norges største blogger..." Folk går da inn og ser etter bloggen og den blir populær, kabomtish. Endret 28. september 2010 av Carlgutt 2 Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Du sier noe der Carlgutt. Lenke til kommentar
Pilkern Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Er nok ingen tvil, neste episode blir nok veldig spennende! Skaugum, er det partyplassen for kremen av kremen liksom? Hørt navnet Skaugum før, men ikke noe mer utover det Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Trodde Skaugum var hytta til kongen eller noe jeg? Faen skal de egentlig der å gjøre? Eller er det et utested med samme navn? Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 (endret) What have we become?. Mennesket graver sin egen grav, ettersom det bare blir mer og mer falske folk som disse jentene. Mtv og Vg er med på og skade de som vokser opp, med og servere de serier som bare er søppel på søppel. Det verste er at det er mange som er sånn. Jan Thomas gir et fint bilde på hvordan vi blir. På tide og demonstrere mot slik søppel snart? Endret 28. september 2010 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå