Jason P. C. Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Eh... Du får ikke lov til å være i denne tråden lengre. Skjerp deg, eller sjekk hva ironi betyr 1 Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 (endret) Melding fra moderator: Innlegget er fjernet pga personangrep og uhøflig tone. Les retningslinjene punkt 1: "Innlegg på forumet skal holdes i en høflig og saklig tone. Fokuser på sak og ikke person og diskuter anstendig. " Endret 24. september 2010 av Hårek Lenke til kommentar
jahas Skrevet 24. september 2010 Forfatter Del Skrevet 24. september 2010 OMG, Oslogirls får frem det værste i oss Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Nå begynner ignoreringslisten min å bli full, men det er alltids plass til en til. Phew Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Overdox er dust. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Ja det å kalle en jente feit er ikke det beste trekket akkurat Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Og fra nå av tar vi det litt mer med ro, folkens. Ingen grunn til Hans Bauge-tilstander over en VGTV-serie. Bedre ting å bruke energi på enn å krangle her Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 FY faen, nå skal jeg kose meg!!! fikk ikke med vinen og salaten jeg har kjøpt idag. Men jeg sitter å sipper litt av den nå <3 Ummm....håper du kødder nå? Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Nei, det var veldig koselig, vi koste oss Lenke til kommentar
*F* Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 syns egentlig ikke sppisode 7 var så veldig, kanskje pga jeg satt på skype og fikk med meg sånn ca halve dialogen, får vel se den igjen senere Lenke til kommentar
Grand Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 (endret) Nei, det var veldig koselig, vi koste oss Ja, en av de bedre kosedagene jeg har hatt. Fri fra skolen, god vin, hyggelige folk og Oslogirls marathon. EDIT: Synes Astrid er litt frekk som prøver seg på Vegard. Hu veit liksom at nathalie liker han, og ikke nok med det, men så føler nathalie at vegard og hu har noe spesielt sammen. Endret 24. september 2010 av Sno Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Noen som husker hvordan livet var før Oslogirls? Hva snakket vi om da? Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Nå er jeg seriøs: Dette er en serie som hadde vært fantastisk å se sammen med andre. Hadde jeg vært sosial hadde jeg kanskje tatt initiativet Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Faenmeg ikke rett skrudd sammen, noen av dere. I'm outta here. Laters, gaylords. 1 Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Kom an, join the fun. Er jo gøy å gjøre narr av de. Som f.eks rikingen, men det tror jeg faktisk var ekte (?), correct me if I'm wrong Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Nå er jeg seriøs: Dette er en serie som hadde vært fantastisk å se sammen med andre. Hadde jeg vært sosial hadde jeg kanskje tatt initiativet Den er det! Om du bestemmer deg for å være sosial en dag er det bare å komme på besøk <3 Alt for et godt medmenneske. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Jepp, komedie er mye bedre med selskap. Men nå melder jeg meg ut av tråden siden det ble så dårlig stemning Lenke til kommentar
ORLY? Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Tragisk serie indeed. Hu derre blonde nathalieberta var jo faktisk vikar på skolen min Lenke til kommentar
snartenkt Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 (endret) Fra Marie Amanda sin blogg: Hadde ikke tenkt til å skrive noe om dette, men gjør det en gang for alle ettersom det ser ut til at mange ikke forstår det. Oslo Girls Marie er IKKE Marie Amanda som har denne bloggen. Såklart er det meg, men holdningene og ting som blir sagt er ting som jeg aldri villet sagt om jeg ikke ble pushet inn i situasjoner. Alle spørsmål rundt hvorfor jeg er så bitchy i serien, får dere ta med de som hadde regi på serien som det så fint heter i rulleteksten. Til mitt forsvar er det mye som skjer i klipperommet, og det er mye som blir sagt og gjort som jeg nå i senere tid ikke har lyst til å stå inne for når jeg ser hvordan det blir fremstilt for seeren. Jeg så nesten hele første episode, før jeg leste denne tråden, og nå føler jeg nesten at jeg MÅ se resten.. Får helle nedpå med pils først, så husker jeg det ihvertfall ikke i morgen. Det er jo ikke veldig smart å stille opp med eget navn hvis man ikke kan stå for det karakteren gjør. Endret 25. september 2010 av snartenkt Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 (endret) De ble bare plutselig helt drita midt i frogne parken. Haha crazy Oslo Girls. Endret 25. september 2010 av Carlgutt 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå