Gå til innhold

OsloGirls HAHA


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Eliten i Oslo
HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHA. Btw, dette er en "Haters tråd" titelen er "OsloGirls HAHA" Sier litt, "Vowels" ?

 

meh. tilbake i tråden i ren fustrasjon!

 

fullstendig enig med clickz! dette ER en hatetråd, så ikke kom å si "la oss som like serien få diskutere"! lag deg en egen "elske-tråd", så får vi se hvor mye oppmerksomhet den får..

 

ikke kom her å jag meg..

 

jeg spyr av serien, derfor sier jeg det i denne tråden!

Lenke til kommentar

njaaa.. usikker..

 

serien s*g*r, og at noen følger med er sykt..

 

kanskje de troller?

 

Jeg følger med på serien. Jeg tror det er fler som følger med på denne. Ikke fordi jeg synes det er spennende å se hva som skjer med bloggjentene og guttene, men jeg synes det er jævlig morsomt å se hvor selvopptatte og teite folk kan bli fordi de har en blogg som har et lesere.

Lenke til kommentar

njaaa.. usikker..

 

serien s*g*r, og at noen følger med er sykt..

 

kanskje de troller?

 

Jeg følger med på serien. Jeg tror det er fler som følger med på denne. Ikke fordi jeg synes det er spennende å se hva som skjer med bloggjentene og guttene, men jeg synes det er jævlig morsomt å se hvor selvopptatte og teite folk kan bli fordi de har en blogg som har et lesere.

 

:dremel:

 

............................

 

ja, greit nok, men jeg har gitt opp, har allerede mistet 64 i iq... nå er det såvidt jeg klarer å åpne en dør... må liksom tenke hvordan hver gang..

 

EDIT: CAPS-LOCKEN HANG SEG OPP

Endret av diskutant
Lenke til kommentar
Eliten i Oslo
HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHA. Btw, dette er en "Haters tråd" titelen er "OsloGirls HAHA" Sier litt, "Vowels" ?

 

meh. tilbake i tråden i ren fustrasjon!

 

fullstendig enig med clickz! dette ER en hatetråd, så ikke kom å si "la oss som like serien få diskutere"! lag deg en egen "elske-tråd", så får vi se hvor mye oppmerksomhet den får..

 

ikke kom her å jag meg..

 

jeg spyr av serien, derfor sier jeg det i denne tråden!

Du har enda ikke skjønt sarkasme etter jeg skrev det siste innlegget mitt, gratulerer. Snart er du smart nok til å bli med i OsloGirls selv :)

Endret av Vowels
Lenke til kommentar

Jentene vet ikke bedre, men VG burde vite bedre!

I mine øyne bekrefter egentlig bare dette at VG er det nye Se og Hør.

De reklamerer det som den nye "Storsatsningen" på hjemmesiden, med ny video kontinuerlig. Er egentlig bare trist hele greia.

 

Kunne ikke vært mer enig, VG utnytter folk til de grader. Finnes vel ikke en eneste journalist igjen i VG.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...