Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Tråden om Onenight-opplevelser / sexuelle opplevelser

StinaStina

Anbefalte innlegg

Leste en artikkel på : http://www.vg.no/protokoll/?pid=50 her står det om onenightopplevelser.....

Jeg har opplevd en del spesielle typer sexuelle opplevelser, og synes det er fint å høre folkets tanker og erfaringer anngående hva de føler og opplever.

Leser mye rart i den artikkelen, blant annet et innlegg der en fyr kaster en dame på dør fordi hun har for mye hår nedentil..... Han likte henne kjempegodt helt til hun tok av trusa og så alt håret..... og da sa han Nei, og han kastet henne på dør.... For en kjedelig hendelse, spesiellt for damen som opplever han sånn.

Har dere negative - gode erfaringer, så del de gjerne her :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Pulte ei lite fin dame som ikke er helt god i hodet. Angret etterpå og trodde jeg skulle få traumer av det. Aldri mer... I dag ler jeg bare av det for at senere hadde jeg med ei dame hjem som viste seg å være venninne av min forrige erobring å måtte finne på en unnskyldning å få henne ut. Jeg sa ikke hvem jeg var :p Men hun vet hvor jeg bor men jeg tviler på at de kommer til gå forbi leiligheten min sammen så de finner ut det :p

Bare tenker på hva jeg skal si hvis jeg møter på henne senere. Hahaha

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Jeg er sånn som elsker one night stand om det er riktig fyr jeg havner i seng med -alltid morsomt å utforske noe nytt! Faktisk så kjennes det nesten ut som et problem nå som jeg dater en fyr -ikke at jeg har noe ønske om å være utro (never!!), men tanken på å bli kjæreste skremmer meg, blant annet fordi jeg ikke kan se for meg at jeg aldri skal få lov til å ha sex med noen andre igjen.

Det som er morsomt med one night stands er jo at man får lov til å kjenne forskjellige kropper, forskjellig utstyr, oppleve forskjellige folk med forskjellige fantasier i senga.

Det kjipe må vel være alt det som følger med -jeg har hatt noen virkelig merkelige opplevelser også. Glemmer aldri fyren som hadde så mye forhud at det rett og slett var turnoff, eller han som hadde så mye baller at det klasket både her og der i doggystyle.

Den morsomste opplevelsen må vel være den herlige mannen med tattiser over hele kroppen, og en helt vill stemme, som tok på seg noen englevinger som lå og slang -jeg hadde sex med en engel! :D

Lenke til kommentar

Glemmer aldri dama som anmeldte meg for voldtekt fordi jeg ikke ønsket noe mer kontakt med henne etter at vi hadde hatt et frivillig one night stand i fylla. Slike damer finnes desverre der ute folkens.

Lenke til kommentar

Glemmer aldri dama som anmeldte meg for voldtekt fordi jeg ikke ønsket noe mer kontakt med henne etter at vi hadde hatt et frivillig one night stand i fylla. Slike damer finnes desverre der ute folkens.

what-a-bitch.jpg

Har nok ikke opplevd noe som dette... enda. Altså ons.

Endret av Sameboe
Lenke til kommentar
  • Opprett ny...