Valtam666 Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Hei. Etter mye tull med min Hd mini er det på tide med ny tlf. Det står da kun mellom Htc Legend Og Desire. Hvilken ville Dere gått for? Jeg personlig liker utformingen til Legend men siden desire er ca 200 kr dyrere blir det litt vanskelig å vite hva man skal gå for. Noen som har noen tips? Lenke til kommentar
raristam Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 200 kr dyrere? hva er det du trenger hjelp til egentli? Sammenlign spesifikasjonene og velg den du synes passer best til deg. Når du skal kjøpe telefon, så ikke la 200 lusne kroner stå mellom deg og den telefonen du kansje har mest lysst på. Lenke til kommentar
raristam Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Hva ble det til? Lenke til kommentar
Olannon Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Ville gått for Desire pga bedre specs og skjermstørrelse. Prisforskjellen er også marginal som du påpeker. Foruten design ser jeg ikke hvilke fortrinn legend har vs desire og for min del er det ikke på langtnær nok til å overkomme desires suverene specs Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå