Shaetano Skrevet 24. juni 2003 Del Skrevet 24. juni 2003 Tjallibays, har vel sett det meste av simpsons og futurama, kom over no king of the hill her om dagen og må si det er sjeft Noen som har noen anbefalinger? Kan godt være hvilke som helst Lurte på en ting til slutt, hvordan er det med og laste ned serier for eget bruk? er jo lov til det i norge syns jeg har lest Lenke til kommentar
Shaetano Skrevet 24. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2003 hehe, glemte bort southpark, så akkurat lotr episoden istad kikka innom siden til happy tee friends men jeg veit ikke helt muligens det er alt for seint men sjekka den ikke alt for nøye etter første kikk.. Kom gjerne med flere forslag Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 24. juni 2003 Del Skrevet 24. juni 2003 Futurama uten tvil, og div. manga. Tror tv ripper faller i en gråsone, men derimot dvd ripper av serier er verboten. Lenke til kommentar
inoxx Skrevet 24. juni 2003 Del Skrevet 24. juni 2003 Futurama uten tvil, og div. manga Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 24. juni 2003 Del Skrevet 24. juni 2003 Simpsons og Futurama deler en Lenke til kommentar
Droideka Skrevet 24. juni 2003 Del Skrevet 24. juni 2003 South Park definitivt, dei nye episodane tek jo av... Happy Tree Friends er og artig...men ikkje meir enn det :smile: Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 24. juni 2003 Del Skrevet 24. juni 2003 HTF var jo lite fett da Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 24. juni 2003 Del Skrevet 24. juni 2003 synes simpsons og futurama er bedre gjennomført satire enn south park, men sistnevnte er jo selvfølgelig ikke til å kimse av det heller... Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 24. juni 2003 Del Skrevet 24. juni 2003 family guy er jo litt kult da ellers så klart simpsons & futurama Lenke til kommentar
Fry Skrevet 24. juni 2003 Del Skrevet 24. juni 2003 Futurama med simpsons på en god 2. plass Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 Futurama, simpsons, family guy. i den rekkefølgen men jeg har en mistanke om at futurama står høyere i kurs fordi jeg har sett simpsons sååå ofte i det siste (2 ep på TV3 HVER dag noen? ) Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 Futurama med simpsons på en god 2. plass er enig med deg. hadde en en del episoder men er nå slettet (sett for mange ganger) Lenke til kommentar
xthal Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 I prioritert rekkefølge: Clerks FLCL Futurama Simpsons Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå