Kaizoku_Puffball Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Hei! Jeg har 2 stk 12" California bass-element og skal bygge en bass kasse til disse. Men, for å få kun bassen til å spille på disse wooferne, hvordan får jeg det til? For vis jeg kobler elementene rett til forsterkeren så spille mellomtone, diskant og bass i wooferne, men jeg skal kun ha bassen på dem. Trenger jeg noe delefilter e.l.? - Marius. Lenke til kommentar
roffenn Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Uten at jeg skal si det sikkert, tror jeg at du trenger delefilter Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Du trenger et delefilter ja Lenke til kommentar
Kaizoku_Puffball Skrevet 10. september 2010 Forfatter Del Skrevet 10. september 2010 Hm okei, takk, kan dere annbefale noe som ikke er altfor dyrt? 300W RMS er elementene på. - Marius. Lenke til kommentar
roffenn Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Skal se om jeg finner noen Lenke til kommentar
Kaizoku_Puffball Skrevet 10. september 2010 Forfatter Del Skrevet 10. september 2010 Takker! Lenke til kommentar
roffenn Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 (endret) TROR denne funker http://www.bassbrothers.no/display.aspx?menuid=11530&prodid=1229 Endret 10. september 2010 av roffenn Lenke til kommentar
Kaizoku_Puffball Skrevet 10. september 2010 Forfatter Del Skrevet 10. september 2010 Takk, skal ta å høre litt rundt om den der Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 (endret) Det der er et to-veis delefilter for mellomtone og diskant. Du trenger et subwoofer-filter. (sub-filter). Her er et elsempel. Finnes andre typer på lavere frekvens. 120Hz er en smule høyt til å være sub. Man får også "aktive" filtre som man setter på signalkabelen. Endret 10. september 2010 av sedsberg Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Dette avhenger stort av hva slags annlegg du har fra før, men om du har en surround-receiver, så har denne garantert en sub-utgang, som allerede har et innebygget delefilter, og da vil du bare koble til subwoofer-forsterkeren på disse utgangene, så spilles det kun bass. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå