Gå til innhold

Bildeprosjekt. Hjelp meg?

Anbefalte innlegg

Hei :) Jeg skal starte på et prosjekt nå. Skal ta et bilde til hvert av disse temaene nedenfor.

1. Høst

2. Byliv

3. Kjærlighet

4. Livrett

5. Likestilling

6. Lykke

Har dere noen forslag til hva jeg kan ta bilde av til de forskjellige? Blir kjempeglad hvis noen kommer med noen ideer!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

1. Høst = høstfarver (trær)

2. Byliv = travel gate i by

3. Kjærlighet = mor + barn (etc etc etc)

4. Livrett = matrett

5. Likestilling = Mann som skifter bleie, Kvinne som reparerer bil ?

6. Lykke = 12 rette i tipping. Noen som vinner på travbanen, en løper som kommer først i mål, noen som ganske enkelt ser glade ut

Hva har skjedd med fantasien din?

Lenke til kommentar

4. Livrett = matrett

6. Lykke = 12 rette i tipping. Noen som vinner på travbanen, en løper som kommer først i mål, noen som ganske enkelt ser glade ut

Tja, ikke ta det ille opp, men han ville kansje ha noe som var litt mindre klisjé-aktig. :roll: Nå er det jo ikke noe galt i å ta bilder av det du foreslå. men såpass åpenbare tolkninger legger lista veldig høyt kvalitetsmessig. Lettere å skille seg ut hvis man snur og vender litt på temaet.

OP: Beste tipset er vel å komme seg ut og lufte kameraet. Gå steder man ikke vanligvis går og virkelig se deg rundt.

Ang.4. ville jeg plukket en håndfull mark og lagt ut til trostene :!:

• Liker 1
Lenke til kommentar

4. Livrett = matrett

Tja, ikke ta det ille opp, men han ville kansje ha noe som var litt mindre klisjé-aktig. :roll: Nå er det jo ikke noe galt i å ta bilder av det du foreslå. men såpass åpenbare tolkninger legger lista veldig høyt kvalitetsmessig. Lettere å skille seg ut hvis man snur og vender litt på temaet.

OP: Beste tipset er vel å komme seg ut og lufte kameraet. Gå steder man ikke vanligvis går og virkelig se deg rundt.

Ang.4. ville jeg plukket en håndfull mark og lagt ut til trostene :!:

Du har helt rett. Jeg vil gjerne ta bilder av noe som ikke er så typisk temaene. Takker for nyttige tips. Foressten jeg, trådstarter, er en "hun" :)

Lenke til kommentar

1. Høst: Er ikke alt brukt allerede? Vanndam med løv, gamle mennesker, fargerike trær,

2. Byliv: Stress, trafikk, søppel, kollektivtransport

3. Kjærlighet: en gammel dame/herre ved en grav.

4. Livrett: fårikål.

5. Likestilling: gravsted

6. Lykke: barn som leker, kanskje med en far/mor, Fedre og mødre liker ikke leke med barna sine i følge en artikkel jeg leste.

Endret av pybalto
Lenke til kommentar

1. Høst: Er ikke alt brukt allerede? Vanndam med løv, gamle mennesker, fargerike trær,

6. Lykke: barn som leker, kanskje med en far/mor, Fedre og mødre liker ikke leke med barna sine i følge en artikkel jeg leste.

likte godt forslagene dine. :) men hva mente du med nr 5 (likestilling:gravsted)? At alle ender opp likt uavhengi av hvilken legning, religion og nasjonalitet personen har?

Endret av rathrd
Lenke til kommentar

likte godt forslagene dine. :) men hva mente du med nr 5 (likestilling:gravsted)? At alle ender opp likt uavhengi av hvilken legning, religion og nasjonalitet personen har?

Jo, sånn kan man si det. Først i døden er vi alle like.

----

Det jeg først tenkte da jeg så tråden var at nesten alt egentlig kan lages rundt gamle mennesker. Men det blir litt klisjeaktig.

Som de andre sier, livets høst, gamle mennesker. Kanskje et nærbilde av en. Byliv - en gammel dame på en benk mens folk stresser forbi, på vei til et eller annet. Kjærlighet har jeg nevnt, kanskje med blomster ned på en grav enda. Livrett er enda fårikål, ordboka tar ikke feil. Lykke er farmor og barnet.

Endret av pybalto
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...