rathrd Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Hei Jeg skal starte på et prosjekt nå. Skal ta et bilde til hvert av disse temaene nedenfor. 1. Høst 2. Byliv 3. Kjærlighet 4. Livrett 5. Likestilling 6. Lykke Har dere noen forslag til hva jeg kan ta bilde av til de forskjellige? Blir kjempeglad hvis noen kommer med noen ideer! Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 En man som lager mat til en kvinne mellom bygninger og høsttrær i en bakgård på Grünerløkka - skulle ikke dette dekke alt sammen? Lenke til kommentar
rathrd Skrevet 10. september 2010 Forfatter Del Skrevet 10. september 2010 Haha genialt!!!! Men må nok desverre levere 6 bilder! Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Var det ikke omtrent de samme temaene "Oslo Fotomaraton 2010" hadde. Lenke til kommentar
rathrd Skrevet 11. september 2010 Forfatter Del Skrevet 11. september 2010 har du link til bildene som ble tatt der? jeg finner ikke Lenke til kommentar
PerB Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 1. Høst = høstfarver (trær) 2. Byliv = travel gate i by 3. Kjærlighet = mor + barn (etc etc etc) 4. Livrett = matrett 5. Likestilling = Mann som skifter bleie, Kvinne som reparerer bil ? 6. Lykke = 12 rette i tipping. Noen som vinner på travbanen, en løper som kommer først i mål, noen som ganske enkelt ser glade ut Hva har skjedd med fantasien din? Lenke til kommentar
AstroChicken Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 1. Høst = høstfarver (trær) 2. Byliv = travel gate i by 3. Kjærlighet = mor + barn (etc etc etc) 4. Livrett = matrett 5. Likestilling = Mann som skifter bleie, Kvinne som reparerer bil ? 6. Lykke = 12 rette i tipping. Noen som vinner på travbanen, en løper som kommer først i mål, noen som ganske enkelt ser glade ut Hva har skjedd med fantasien din? Tja, ikke ta det ille opp, men han ville kansje ha noe som var litt mindre klisjé-aktig. Nå er det jo ikke noe galt i å ta bilder av det du foreslå. men såpass åpenbare tolkninger legger lista veldig høyt kvalitetsmessig. Lettere å skille seg ut hvis man snur og vender litt på temaet. OP: Beste tipset er vel å komme seg ut og lufte kameraet. Gå steder man ikke vanligvis går og virkelig se deg rundt. Ang.4. ville jeg plukket en håndfull mark og lagt ut til trostene :!: 1 Lenke til kommentar
TGB Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 (endret) . (feil tråd) Endret 11. september 2010 av TGB Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Hva med sekser'n "lykke",ta bilde av tippedisken på super'n når det er kø der. Lenke til kommentar
rathrd Skrevet 12. september 2010 Forfatter Del Skrevet 12. september 2010 1. Høst = høstfarver (trær) 2. Byliv = travel gate i by 3. Kjærlighet = mor + barn (etc etc etc) 4. Livrett = matrett 5. Likestilling = Mann som skifter bleie, Kvinne som reparerer bil ? 6. Lykke = 12 rette i tipping. Noen som vinner på travbanen, en løper som kommer først i mål, noen som ganske enkelt ser glade ut Hva har skjedd med fantasien din? Tja, ikke ta det ille opp, men han ville kansje ha noe som var litt mindre klisjé-aktig. Nå er det jo ikke noe galt i å ta bilder av det du foreslå. men såpass åpenbare tolkninger legger lista veldig høyt kvalitetsmessig. Lettere å skille seg ut hvis man snur og vender litt på temaet. OP: Beste tipset er vel å komme seg ut og lufte kameraet. Gå steder man ikke vanligvis går og virkelig se deg rundt. Ang.4. ville jeg plukket en håndfull mark og lagt ut til trostene :!: Du har helt rett. Jeg vil gjerne ta bilder av noe som ikke er så typisk temaene. Takker for nyttige tips. Foressten jeg, trådstarter, er en "hun" Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 (endret) 1. Høst: Er ikke alt brukt allerede? Vanndam med løv, gamle mennesker, fargerike trær, 2. Byliv: Stress, trafikk, søppel, kollektivtransport 3. Kjærlighet: en gammel dame/herre ved en grav. 4. Livrett: fårikål. 5. Likestilling: gravsted 6. Lykke: barn som leker, kanskje med en far/mor, Fedre og mødre liker ikke leke med barna sine i følge en artikkel jeg leste. Endret 12. september 2010 av pybalto Lenke til kommentar
rathrd Skrevet 12. september 2010 Forfatter Del Skrevet 12. september 2010 (endret) 1. Høst: Er ikke alt brukt allerede? Vanndam med løv, gamle mennesker, fargerike trær, 2. Byliv: Stress, trafikk, søppel, kollektivtransport 3. Kjærlighet: en gammel dame/herre ved en grav. 4. Livrett: fårikål. 5. Likestilling: gravsted 6. Lykke: barn som leker, kanskje med en far/mor, Fedre og mødre liker ikke leke med barna sine i følge en artikkel jeg leste. likte godt forslagene dine. men hva mente du med nr 5 (likestilling:gravsted)? At alle ender opp likt uavhengi av hvilken legning, religion og nasjonalitet personen har? Endret 12. september 2010 av rathrd Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Høst - Hva med livets høst? Lenke til kommentar
rathrd Skrevet 12. september 2010 Forfatter Del Skrevet 12. september 2010 Høst - Hva med livets høst? livets høst? Lenke til kommentar
ÅdneD Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Slutten på livet. Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 (endret) 1. Høst: Er ikke alt brukt allerede? Vanndam med løv, gamle mennesker, fargerike trær, 2. Byliv: Stress, trafikk, søppel, kollektivtransport 3. Kjærlighet: en gammel dame/herre ved en grav. 4. Livrett: fårikål. 5. Likestilling: gravsted 6. Lykke: barn som leker, kanskje med en far/mor, Fedre og mødre liker ikke leke med barna sine i følge en artikkel jeg leste. likte godt forslagene dine. men hva mente du med nr 5 (likestilling:gravsted)? At alle ender opp likt uavhengi av hvilken legning, religion og nasjonalitet personen har? Jo, sånn kan man si det. Først i døden er vi alle like. ---- Det jeg først tenkte da jeg så tråden var at nesten alt egentlig kan lages rundt gamle mennesker. Men det blir litt klisjeaktig. Som de andre sier, livets høst, gamle mennesker. Kanskje et nærbilde av en. Byliv - en gammel dame på en benk mens folk stresser forbi, på vei til et eller annet. Kjærlighet har jeg nevnt, kanskje med blomster ned på en grav enda. Livrett er enda fårikål, ordboka tar ikke feil. Lykke er farmor og barnet. Endret 13. september 2010 av pybalto Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå