nordemoniac Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Hei! Jeg ønsker å installere Cydia på min iPhone 4G (4.0.2) intet annet. Er dette mulig? Jeg ønsker virkelig ikke å flashe baseband etc, ser ingen grunn til dette. Det eneste jeg ønsker er selve Jailbreak-en som gir mulighet til å bruke Cydia. Ved baseband-flashing vil man vel i teorien aldri kunne få en "stock" iPhone igjen? For så vidt jeg vet er det vel 3 ting man hacker? Baseband, firmware (Jailbreak) + ?¨ Hvorfor vil man hacke baseband? Lenke til kommentar
HKS Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Hei! Jeg ønsker å installere Cydia på min iPhone 4G (4.0.2) intet annet. Er dette mulig? Jeg ønsker virkelig ikke å flashe baseband etc, ser ingen grunn til dette. Det eneste jeg ønsker er selve Jailbreak-en som gir mulighet til å bruke Cydia. Ved baseband-flashing vil man vel i teorien aldri kunne få en "stock" iPhone igjen? For så vidt jeg vet er det vel 3 ting man hacker? Baseband, firmware (Jailbreak) + ?¨ Hvorfor vil man hacke baseband? Kort svar på om det er mulig: Nei iOS 4.0.2 lar seg ikke jailbreake. Det kommer jailbreak for iOS 4.1, inntil det er ute så anbefales du å vente med oppdatering. Lenke til kommentar
nordemoniac Skrevet 10. september 2010 Forfatter Del Skrevet 10. september 2010 Raptor' date='10. september 2010 - 11:27' timestamp='1284110831' post='16189439'] Hei! Jeg ønsker å installere Cydia på min iPhone 4G (4.0.2) intet annet. Er dette mulig? Jeg ønsker virkelig ikke å flashe baseband etc, ser ingen grunn til dette. Det eneste jeg ønsker er selve Jailbreak-en som gir mulighet til å bruke Cydia. Ved baseband-flashing vil man vel i teorien aldri kunne få en "stock" iPhone igjen? For så vidt jeg vet er det vel 3 ting man hacker? Baseband, firmware (Jailbreak) + ?¨ Hvorfor vil man hacke baseband? Kort svar på om det er mulig: Nei iOS 4.0.2 lar seg ikke jailbreake. Det kommer jailbreak for iOS 4.1, inntil det er ute så anbefales du å vente med oppdatering. Ja, jeg tenker på 4.1 seff. Har jo allerede 4.0.2. Men har lyst til å kun jailbreake, intet annet (når Jailbreak er tilgjengelig) Men hva er vitsen med å gjøre noe annet enn jailbreak? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå