Bleenda Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 (endret) Heisann, invisterte i en VPS fra Webhuset, må si jeg er veldig fornøyd med både server, kvalitet og support Webhuset tilbyr. (Prisene er heller ikke så voldsomme) Kjøpte serveren for og leke meg litt med SSH, Apache, Ftp og litt CS:S servere.. men føler et domenenavn på serveren i stedenfor den kjedelige ip'en. Gått med dette i hodet i noen dager men er HELT TOM for ideer. Noen som har noen ubergode domenenavn på lur? Et eller annet universelt, men også ikke helt på tryne for skal bruke det som mail og, har tenkt på etternavn, fornavn.. men er opptatt så det fungerer dårlig.. Noen ideer, kommer virkelig ikke på noe. Endret 10. september 2010 av iNzzain Lenke til kommentar
xibriz Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 (endret) Domeneshopping er vanskelig.. siden "alle" domener er oppdatt. Men.. hvis man tenker på det ved gjenvne mellomrom så kommer det til deg Jeg har selv kommet på 2 gode domener i hele mitt liv.. og begge var i år faktisk (det er ca. 6-7 år siden jeg kjøpte mitt første domene, selv om det ikke bra). Standard for alle domener er at det må være fengende, lett å huske, å noen liker 3-bokstavsdomener. Endret 10. september 2010 av xibriz Lenke til kommentar
nomore Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Heisann, invisterte i en VPN fra Webhuset, må si jeg er veldig fornøyd med både server, kvalitet og support Webhuset tilbyr. (Prisene er heller ikke så voldsomme) Det heter VPS(Virtual Private Server), ikke VPN(Virtual Private Network). To forskjellige ting, greit å få det rett. Lenke til kommentar
Bleenda Skrevet 10. september 2010 Forfatter Del Skrevet 10. september 2010 Hahaha, sorry.. roter med begrep.. kjøpt VPS, og har satt opp VPN derfor jeg roter. Haha.. Ja, vet det er vanskelig.. derfor jeg trengte litt akkutt inspirasjon. Lenke til kommentar
tingo Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 inntil du får bestemt deg, så kan du jo bruke dyndns.org som et midlertidig domene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå