Dicorn Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Hei folkens ^^ Jeg sitter her nå med ett ark med oppgaver som jeg burde kunne for en prøve neste uke, så jeg lurte da på om jeg kunne få hjelp av noen erfarne, om du da vet hvordan disse oppgavene regnes ut, hadde det vært veldig fint med hjelp, helst vis utregning og formeler er bare bra Arbeidsoppgave_01_Auto_2EL_2010.doc Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 (endret) Desverre. Det siste du nå trenger er at noen andre regner dem ut for deg Sett deg inn i oppgavene først. Prøv å regne dem ut. Hvis du DA ikke klarer å finne ut av det, så er det ok å spørre om hjelp her. Slik du nå presenterer oppgavene så ser det ikke ut som du engang har prøvd å løse dem selv. Bruk tiden (og læreboka) til hjelp, så finner du helt sikkert ut av det. Lykke til Endret 10. september 2010 av geir__hk Lenke til kommentar
Dicorn Skrevet 10. september 2010 Forfatter Del Skrevet 10. september 2010 Dette er ikke prøva da, men prøva skal være noe lignende, og jeg er egentlig ute etter formeler jeg skal bruke.. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Retningslinjene punkt 2: Det holder med én tråd om ditt emne, ikke opprett flere identiske tråder i forskjellige områder av forumet Denne stenges, bruk https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1259244&st=0&p=16189635&fromsearch=1entry16189635 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg