Gå til innhold

Er Hardware.no med i VM...?


Anbefalte innlegg

... VM i nedetid... på forum fronten.

Ser ut som denne hybridforumsaken fønker dååårlig. Nå f.eks er gamer forumet heilt klikk.

 

Og tydlig vis fønka ikkje trixe med og slette eit par hundre meldinger i januar fram...

 

Yikes... på tide og fixe ting i stade for og langsere søstersider i hytt og pine?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
... VM i nedetid... på forum fronten.

Ser ut som denne hybridforumsaken fønker dååårlig. Nå f.eks er gamer forumet heilt klikk.

 

Og tydlig vis fønka ikkje trixe med og slette eit par hundre meldinger i januar fram...

 

Yikes... på tide og fixe ting i stade for og langsere søstersider i hytt og pine?

 

YIKES! På tide å få fjerna kjeppen ut av rævva? :D:lol::D

 

Forumet har vært helt fint de siste dagene (med unntak av en kort tid med problemer pga. full session-tabell), så det er nok hos Cornel's ISP problemene ligger (som btw. er Tiscali, etter hva jeg kan se).

Lenke til kommentar

Hahahaha.....skulle akkurat til å svare og si at akkurat nå så fungerer ikke "siste 10 fra forum og bruktmarked", men det som skjer er dette:

 

Trykker på "reply" knappen nederst, og blir sendt til forumforsiden.

Dette skjer oftere og oftere, og at det skjedde akkurat nå er jo det beste siden ost på tube.

Lenke til kommentar

Ikke bare Tiscali-folk som har problemer med sidene! :grumpy:

Jeg har chello, og nå virker ikke 'siste fra forum' og 'siste erfaringer' på hovedsiden, akam.no, amac.no, amobil.no, barbara.no, bruktmarked.no, gamer.no, overklokking.no, programmer.no, sourcecode.no, tull.no eller windows.no !!

 

Det er ikke SERVERNE DERES som står på Tiscali-linjer vel? :lol: :lol:

Lenke til kommentar
... VM i nedetid... på forum fronten.

Ser ut som denne hybridforumsaken fønker dååårlig. Nå f.eks er gamer forumet heilt klikk.

 

Og tydlig vis fønka ikkje trixe med og slette eit par hundre meldinger i januar fram...

 

Yikes... på tide og fixe ting i stade for og langsere søstersider i hytt og pine?

 

YIKES! På tide å få fjerna kjeppen ut av rævva? :D:lol::D

 

Forumet har vært helt fint de siste dagene (med unntak av en kort tid med problemer pga. full session-tabell), så det er nok hos Cornel's ISP problemene ligger (som btw. er Tiscali, etter hva jeg kan se).

 

Nei,det er ikkje min isp som du kan sjå i postene over.

Noken deler av forumet virker, men ikkje alle. Det er for dårlig. Amatørmessig gjennomført.

 

Ta det ikkje personlig da sinnataggen... nemde deg ikkje med eit ord.

 

(som btw. er Tiscali, etter hva jeg kan se)

 

Tiscali fønker heilt fint... verre med forumet ja....

Lenke til kommentar

 

Det er ikke SERVERNE DERES som står på Tiscali-linjer vel? :lol: :lol:

 

Nei, da hadde det nok virka fint av meg.

Er nok ein bøøøøg langt inni forumet som dei ikkje har funne. Eller rett og slett for dårlig hardware til og takle alt... men trur ikkje det er så mange på forumet midt på natta når det går mot dag igjen.

 

Fin side og alt det, men når det ikkje virker... så er den mindre fin igjen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...