Peroy Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Forbedrer Gmail, fikser småfeil og kan hentes ned via Wi-Fi. Les mer Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Det var kanskje litt optimistisk å tro at jeg kunne laste den ned med engang... forsøkte et par ganger nå men får bare beskjed om at det ikke finnes oppdatering. Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 håpe de har lagt til videresend i gmail. Lenke til kommentar
AndrèFronDrei Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Lastet den ned igår og merket bare en forbedring: Væranimasjonen til HTC Weather Widget fungerer nå med Varsel fra yr-widget i LauncherPro Plus. Dette er i utgangspunktet noe rart, ettersom HTC widgetene ikke fungerer i LauncherPro og det faktum at Varsel fra yr-widget aldri har hatt animasjoner... Når det kommer til videresend, har dette alltid vært tilstede. Trykk reply og du får muligheten til å velge forward i menyen som dukker opp. Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Det var kanskje litt optimistisk å tro at jeg kunne laste den ned med engang... forsøkte et par ganger nå men får bare beskjed om at det ikke finnes oppdatering. Samme her. Francis Lenke til kommentar
EldarH Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Ser på div utenlandske forumt at veldig mange har hatt store problemer med WiFi etter oppdatering. Det skal være et kjent problem og HTC jobber med og ordne det. Er det noen her som har opplevd problemer med norsk telefon? Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 kansje oppdateringa kommer etter de har fiksa wifi greiene? Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Lastet den ned igår og merket bare en forbedring: Væranimasjonen til HTC Weather Widget fungerer nå med Varsel fra yr-widget i LauncherPro Plus. Dette er i utgangspunktet noe rart, ettersom HTC widgetene ikke fungerer i LauncherPro og det faktum at Varsel fra yr-widget aldri har hatt animasjoner... Jeg har også hatt slike animasjoner på min Hero med FroydVillain (Froyo uten Sense) og Launcher Pro. Det var riktignok "Wheather and Toggle Widget"-appen som sto for det. Tror jeg. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Jeg får ikke opp denne oppdateringen på min desire når jeg søker etter software oppdateringer. Hva software nummer har dere etter oppdateringen? Lenke til kommentar
AndrèFronDrei Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Jeg får ikke opp denne oppdateringen på min desire når jeg søker etter software oppdateringer. Hva software nummer har dere etter oppdateringen? Prøv å restart telefonen. Muligens HTC ruller oppdateringen ut gradvis, noe som vil kunne gjøre at andre får muligheten til å laste den ned senere enn andre. Mitt software number er 2.10.405.2. Når det kommer til animasjonen, så har jeg ikke andre vær-widget'er enn Yr sin. Kan virkelig ikke forstå hvordan det har kommet til å bli at animasjonen fungerer, men jeg er bare glad til... Lenke til kommentar
Bukse Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Ta sikkerhetskopi av hva? Minnekort eller telefonminne? Lenke til kommentar
Symbian_Pro Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 (endret) En annen nyhet er at vekkeklokka nå viser en animasjon av en ringende klokke. Edit: Noen som klarer å filme etter oppdateringen? det fungerer ikke her! Telefonen låser seg Endret 10. september 2010 av Symbian_Pro Lenke til kommentar
Zondre Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 En i klassen min oppdaterte sin Desire i går og det gikk ikke an å ringe med den etterpå. Så tror jeg skal vente litt Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Virker å være litt bugs med oppdateringen, så vurderer å vente litt før jeg eventuelt oppdaterer, se om de kommer med en fix på ting. Lenke til kommentar
Alte-to Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 fått litt problemer med Musikkspillern de siste dagene... har ikke installert noen update nei. henger mobilen midt i sangen. flere med samme probl?? Lenke til kommentar
aXept Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Jeg oppdaterte min i går, har ikke noen form for problemer.. Wifi funker som før, kan filme som en gud og ringe gjør jeg hele tiden Lenke til kommentar
Alte-to Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 (endret) hvordan fikk du oppdatert da? finner ingen updates via instillinger-->telefonen-->oppdateringer :S edit:hva oppgraderte du Til evt?! Endret 10. september 2010 av Alte-to Lenke til kommentar
Jerrre Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Har fortsatt "ingen oppdatering finnes for telefon", de kjører den vel ut i puljer slik de gjorde med 2.2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg