rvenes Skrevet 24. juni 2003 Del Skrevet 24. juni 2003 Vietcongen min lagger litt... Eg synes den lagger slik på alle maskinene eg har testa. Er det noke slags fps_max eller sånt styr eg må sette opp? Det er jo konsoll i spelet.... noken som har noken komandoer til den? Lenke til kommentar
ratm Skrevet 24. juni 2003 Del Skrevet 24. juni 2003 Online eller singelplayer???? Hvilken patch bruker du? Med v1.20 patchen syns jeg mye rart har skjedd. Detter ut av servere, ofte lagging, ofte tull med server listene osv. Den nye patchen virker ustabil imo.. Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 24. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2003 eg hadde ve. 1.00 nå har eg fått ned 1.20 og synes det er blitt bedre med fps'n. Sjekka med showfps 1 i consolen... med 1.00 patchen var det nede i 30 fps og det rimer ikkje for min pc vil eg tru. Lenke til kommentar
Exolar Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 eg hadde ve. 1.00 nå har eg fått ned 1.20 og synes det er blitt bedre med fps'n. Sjekka med showfps 1 i consolen... med 1.00 patchen var det nede i 30 fps og det rimer ikkje for min pc vil eg tru. fikk bare 30-50 fps i spillet.så det hakker litt av og til,men tror jeg aldri har sett et spill med så mye bugs(feil)i. halve folk...og når man skyter,er jo nesten umulig og treffe riktig. har spilt mye cs,sof 2clan..så tror ikke jeg er så dårlig og treffe. Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 26. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2003 Du må sikte! Dessuten er det ikkje som cs osv dette... sniky sniky spel! Lenke til kommentar
BigWhig Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 Jepp, utrolig buggy spill, spesielt etter 1.20 patchen. Spiller dette spillet MYE på nett og liker det veldig godt. Ny patch er på vei, og denne vil gjøre spillet mye mer stabilt. FPS-en er det veldig dårlig med, og det blir neppe bedre. De vet rett og slett ikke hva de kan gjøre for å få det bedre. Kan også nevne at klanen jeg spiller i [PBG] er med på å betateste nye patcher, og har hatt kontakt med de som lager spillet. Godt spill, men for mange problemer. Får også ned på 30-tallet på FPS med min maskin. Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 27. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2003 ja, med din og min maskin burde ting gå glatt.... eller så mekker dei spel for ei lita gruppe! (for det er ikkje så mange som har 3 ghz +++ og ati r9700 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå