tigergutten Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Hei, jeg er på jakt etter ett kompaktkamera som skal erstatte mine dårlige iPhone bilder. Til spesielle happenings har jeg speilrefleks og er godt fornøyd med det.. men for at dette kameraet skal være med ofte er størrelsen pri en (og denne gangen motsatt vei av andre størrelsesdiskusjoner). Noen tips om hvilket kamera som er blant de minste idag, som tar ok bilder selv med litt lite lys, og gjerne også har greit video kvalitet. Pris, kvalitet på skjerm, fanzy funksjoner i menyen er ikke prioritert i det hele tatt. Takker for innspill Lenke til kommentar
Karabin Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Hei, jeg er på jakt etter ett kompaktkamera som skal erstatte mine dårlige iPhone bilder. Til spesielle happenings har jeg speilrefleks og er godt fornøyd med det.. men for at dette kameraet skal være med ofte er størrelsen pri en (og denne gangen motsatt vei av andre størrelsesdiskusjoner). Noen tips om hvilket kamera som er blant de minste idag, som tar ok bilder selv med litt lite lys, og gjerne også har greit video kvalitet. Pris, kvalitet på skjerm, fanzy funksjoner i menyen er ikke prioritert i det hele tatt. Takker for innspill Sony DSC-WX1, EISA vinner i fjor, lite, bra i dårlig lys, og ikke minst begynner å bli billig. De skal og være mulig å få billig brukt, sjekk foto.no og Finn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå