Knugo Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Tjobing! I utgangspunktet skulle jeg kjøpe ny HDD og kontroller til Xboxen min. Men så kom jeg over Elkjøps tilbud på den nye slim utgaven med 250GB HDD, så da legger jeg heller i 500kr extra å får en ny box. Men hva får man backup av når man plugger i en USB stick? Får jeg med game saves, achievements og profilinnstillinger min over til den nye boxen med en usb penn? Har ingen filmer og demoer på den gamle boxen. Lenke til kommentar
Tomne Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Tjobing! I utgangspunktet skulle jeg kjøpe ny HDD og kontroller til Xboxen min. Men så kom jeg over Elkjøps tilbud på den nye slim utgaven med 250GB HDD, så da legger jeg heller i 500kr extra å får en ny box. Men hva får man backup av når man plugger i en USB stick? Får jeg med game saves, achievements og profilinnstillinger min over til den nye boxen med en usb penn? Har ingen filmer og demoer på den gamle boxen. Du får med gamesaves, profil og achievements Gamesaves er vel egentlig det viktigste når profilen osv kan lastes ned fra nettet. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Hva med DLC og map-packs og sånt? Kan det overføres? Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Hva med DLC og map-packs og sånt? Kan det overføres? tviler på det, men det er jo bare å prøve. uansett så er det jo bare å laste det ned på nytt. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Alt kan overføres. Alt er avhengig av hvor mye du har plass til på minnepinnen din og hvor mange ganger du gidder å ta den ut/inn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå