Gå til innhold

Ratt og pedaler sammen med colinmcrae3.0

Anbefalte innlegg

Har selv logitech formula force gp, som jeg bruker med stor fornøyelse sammen med colin mcrae 2.0. Men etter som jeg ser av tester er ikke bruk av ratt og pedaler særlig velykket sammen med 3.0 versionen av spillet. Kan heller ikke se på codemasters hjemmesider at det er noen patcher eller oppdateringer om dette problemet. Eller er dette ett problem? Hadde satt pris på noe input fra folk som har kjøpt og prøvd spillet med det rattet jeg har. Det er nemlig helt uaktuellt å kjøpe dette spillet hvis det med ratt og pedaler ikke fungerer like bra som det gjorde i 2.0 versionen. Jeg snakker nå om pc versionen av colin mcrae. Og noen ord/meninger om force feedback i selve spillet hadde også hvert kult å høre om. På forhånd takk.

troutmaster

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har ikke kjøpt det. Etter demoversjonen. Nei. Jeg har aldri sett på maken til pepper som Codemasters har fått på forumet sitt. Jeg synes du må sjekke ut det.

http://community.codemasters.com/forum/for...hp?s=&forumid=9

Dette spillet skulle aldri vært gitt ut i den tilstanden det er i nå. Det funket sikkert på ps2 og xbox men det ble tydeligvis portert rett over til PC uten noen forandringer. Så du har faktisk ett spill lagd for håndkontroll og vibrasjonene i den stikka, ikke FF og wheel. :roll:

Lenke til kommentar

Jeg har og fått intrykk av at mange har hatt problemer med rattene sine. Selv har jeg prøvd med ratt, MOMO ratt, det er jo ikke samme som du har, men min erfaring er at det fungerer ypperllig. Det er veldig mye å stille på når det gjelder rattinnstillinger i spillet, også noe i windows som jeg måtte stille på for å få det til å virke. Kan være at noen derfor synes det fungerer dårlig fordi de ikke har prøvd å stille på forskjellige instillinger først.

Det du burde gjøre er å låne spillet for å se hvordan det fungerer med ditt ratt, eller ta det med til en som har det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...