Mr Womack Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Heisann! Jeg har aldri bestilt mobiltelefon via nettet før men jeg lurer på følgende: jeg skal bestille denne telefonen - http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=599085 får jeg med SIM-kort og nytt telefonnr. osv akkurat som i butikken da? Og en ting til.. er denne ganske identisk med Iphone? Takk for svar Lenke til kommentar
T.A Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Identisk med iPhone? Jeg vil si den er BEDRE enn iPhone. Resten kan jeg dessverre ikke svare på Lenke til kommentar
Bilael Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Jeg virker kanskje vanskelig; det kommer ann på hva du mener med "identisk med Iphone". Om du kjøper fra komplett så får du telefon uten abonnement. Lenke til kommentar
Mr Womack Skrevet 10. september 2010 Forfatter Del Skrevet 10. september 2010 Jeg virker kanskje vanskelig; det kommer ann på hva du mener med "identisk med Iphone". Om du kjøper fra komplett så får du telefon uten abonnement. Med identisk mener jeg om den er veldig lik Iphone telefonmessig, i menyer, om den er like rask nesten etc.. Ja, jeg skal ha den uten abonnement. grunnen er at telefonen er ikke til meg og hu som skal ha den vil egentlig ha Iphone men den har en vill pris uten abonnement... Men får jeg med SIM-kort og telefonnummer når jeg kommer uten abonnement på komplett.no? Lenke til kommentar
Il-Sung Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Linken funker ikke hos meg. Kan du fortelle hvilken telefon det er snakk om? Lenke til kommentar
Mr Womack Skrevet 10. september 2010 Forfatter Del Skrevet 10. september 2010 Linken funker ikke hos meg. Kan du fortelle hvilken telefon det er snakk om? Samsung Galaxy S Lenke til kommentar
hazzie Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Jeg virker kanskje vanskelig; det kommer ann på hva du mener med "identisk med Iphone". Om du kjøper fra komplett så får du telefon uten abonnement. Med identisk mener jeg om den er veldig lik Iphone telefonmessig, i menyer, om den er like rask nesten etc.. Ja, jeg skal ha den uten abonnement. grunnen er at telefonen er ikke til meg og hu som skal ha den vil egentlig ha Iphone men den har en vill pris uten abonnement... Men får jeg med SIM-kort og telefonnummer når jeg kommer uten abonnement på komplett.no? Apple iphone 4 fra 4890,- uten abonement. apple store . Lenke til kommentar
Mr Womack Skrevet 11. september 2010 Forfatter Del Skrevet 11. september 2010 Jeg virker kanskje vanskelig; det kommer ann på hva du mener med "identisk med Iphone". Om du kjøper fra komplett så får du telefon uten abonnement. Med identisk mener jeg om den er veldig lik Iphone telefonmessig, i menyer, om den er like rask nesten etc.. Ja, jeg skal ha den uten abonnement. grunnen er at telefonen er ikke til meg og hu som skal ha den vil egentlig ha Iphone men den har en vill pris uten abonnement... Men får jeg med SIM-kort og telefonnummer når jeg kommer uten abonnement på komplett.no? Apple iphone 4 fra 4890,- uten abonement. apple store . Okei, så hvis jeg kjøper Iphone hos Apple så får jeg telefonen i posten uten abonnement til prisen 4800 kr? Lenke til kommentar
Bilael Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 (endret) Det er riktig. Det samme blir det om du kjøper Galaxy S fra komplett. Begge nettbutikker selger mobiler uten abonnement. Du mottar altså bare mobilen. Med identisk mener jeg om den er veldig lik Iphone telefonmessig, i menyer, om den er like rask nesten etc.. Ja, jeg skal ha den uten abonnement. grunnen er at telefonen er ikke til meg og hu som skal ha den vil egentlig ha Iphone men den har en vill pris uten abonnement... Men får jeg med SIM-kort og telefonnummer når jeg kommer uten abonnement på komplett.no? Jeg besvarte det vel egentlig ovenfor, men nei, du mottar ikke sim, abonnement eller nummer når du bestiller. Begge to er raske og gode mobiler med stor skjerm og uten fysisk tastatur. Med tanke på pris er de også veldig like (om du handler fra Apple store). Uten å gjøre dette om til enda en Apple vs The World diskusjon så finnes det masse anmeldelser der ute, både video og tekst, pluss Iphone vs Galaxy S videoer som feks den nedenfor. Er hun usikker så sjekk disse anmeldelsene og dra gjerne til en forhandler og prøv de to. Det finnes nok av folk som er for og mot begge modeller, men det er tross alt hun som skal leve med mobilen og hun er den som avgjør hva som er best. Så du skal slippe å høre min mening om dette http://www.youtube.com/watch?v=HODhXCfcf4c http://www.youtube.com/watch?v=Y0BMBiYEKVE Endret 11. september 2010 av Bilael Lenke til kommentar
Mr Womack Skrevet 11. september 2010 Forfatter Del Skrevet 11. september 2010 Okei! Så på begge videoene og jeg syns faktisk at Samsung hadde en raskere telefon enn Iphone 4. lillesøsteren min skal ha telefonen og hun er 14 år og jeg trur ikke hun ser forskjell på disse to telefonen selvom hun egentlig vil ha Iphone og Samsung er veldig lik Lenke til kommentar
Bilael Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Galaxy S er en fantastisk telefon og jeg tviler på at hun blir skuffet om hun får en Galaxy S i stedet for en Iphone, selv om den mangler Steve Jobs sin velsignelse. Lenke til kommentar
ege47 Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Hei, du faar iPhonetil under 5000.- i Norge naa uten abbonnement.Gaa til apple store.no Det er fremdeles noen ute paa finn.no som tror de kan selge til 10.000.- men det gaar opp for dem ogsaa etterhvert at folk ikke gir bort penger.Lykke til med kjoep og haaper alt gaar greit.ege47 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå