Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Vet ikke hva jeg skal gjøre - Trenger råd fra ekspertene!

Gjest Tom

Anbefalte innlegg

Hei, jeg er en kar på 20 som "uheldigvis" har blitt forelsket i en 16 år gammel jente.

Hva syns dere om dette? Har spurt litt rundt, noen syns det er greit men mange rynker på nesen. Jeg vil gjerne vite hva folk tenker. Jeg sliter virkelig med dette selv, om det er "rett eller galt" å gå ut med en på 16. Jeg tenker 'jeg kan jo bare spørre henne ut', mens jeg samtidig tenker 'nei! det blir helt feil!'. Hun ser ikke akkurat ut som bare barnet heller... Det er vel i gråsonen kan man si, det er derfor jeg skriver dette innlegget.

Takker for alle svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tviler på at det er så mange eksperter her ang. dette. Dessuten vil det alltid være forskjellige meninger om dette, så uansett hvor du går, så finnes det ikke noen fasit. ;)

Synes det er greit jeg :) Hun er i hvert fall over den seskuelle lavalder, så 4 år bør går greit... men det er bare min mening :)

Endret av Vikestart
Lenke til kommentar

Kommer vel an på hva dere driver med, hun er jo opptatt med vgs sikkert, hvor dere bor os.v. Har dere egentlig noen felles interesser og sånt? Og så er det jo en risk, jenter i den alderen kan jo være litt "ville"...og så kommer russetiden for henne og hun lurer på om hun burde vært singel os.v.

Forresten, "bare spørre henne ut" er vel ikke kjempelett heller. For noen 16-åringer er 20 veldig veldig gammelt, både utseendemessig og stadie i livet-messig, gapet virker mye større for de der nede enn du der oppe. Da jeg var 16 tenkte jeg på 20-åringer som uaktuelle oldiser, de var ikke søte som guttene i klassen iallefall. Haha. Nå er jeg 20 selv.

Endret av dkny
Lenke til kommentar

Selv er jeg 18. Mange jenter jeg kjenner som lett holder på med folk på 22-23, uten at det blir reagert på.

Mulig disse 2 årene har en del å si dog. Men forskjellgen totalt er jo den samme. Selv hadde jeg ikke brydd meg.

Folk rynker kanskje litt på nesen med en gang, men det går seg til. En annen venninne av meg ble sammen med en 20 åring da hun gikk i 10. klasse. Han er 23 idag, og hun er 18. De er fortsatt sammen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...