grovetussen Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Hei! Har store planer om å skaffe meg en mediespiller til stua, pleier å spille av ting gjennom min Samsung BD spiller, men den spiller dessverre ikke av alle format... Så da lurer jeg på, hvilke mediespillere er å anbefale? Det viktigste er at menysystemet funker bra og at den kan spille de vanligste format... De to jeg har fått med meg som virker best i forhold til pris er AC Ryan Playon!HD (og AC Ryan Mini som er samme men uten HDD?), og WD TV™ Live Media Player.. Er jo andre, som NETGEAR Digital Entertainer Express 9100, LaCie LaCinema Classic 1TB, Popcorn Hour A-200, QNAP NMP Network Multimedia Player 1080p, Syvio X9, og hundrevis av andre forskjellige, for meg virker det ikke som om noen utpeker seg veldig i forhold til resten? Hva skal jeg gå for, noen innspill? Har planer om å få meg en nettverksdisk også, så intern harddisk er ikke viktig. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 (endret) Personlig liker jeg Popcorn Hour. Stor community, og flere muligheter med "mods", og de er flinke med updates. Har hatt Popcorn Hour i flere år nå. Endret 9. september 2010 av AvidGamer Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 har selv WD TV™ Live Media Player og er meget fornøyd, spiller av alt den kommer ovet og du kan koble den til nett via kabel. Synd det ikke er innbygd wifi, men absulutt en fin liten sak jeg anbefaler. Menysystemet er også enkelt og fint. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå