toazty Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 (endret) ska ha meg et kompakt kamera som jeg kan dra med meg på fest og fylleturer.. har et canon 500d , men det er litt kjedelig å miste eller ødelegge på fylleturer og fest.. så må nesten kjøpe meg et kamera jeg ikke er så voldsomt redd for å miste.. tenkte jeg skulle bruke 1000-1500kr på et kamera. noen som kan anbefale et til meg? skal være et allround kamera som skal brukes til alt mulig. skal også på noen fotballkamper og konserter fremover så bør kanskje være litt brukende til avstands fotografering , og lyssterkt ... Endret 10. september 2010 av toazty Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 (endret) Til fest og moro er nok et delevis vanntett kompaktkamera best. Kompakt med stor telezoom/lysstyrke samt at det skal kunne puttes i lomma finnes nok ikke. Endret 12. september 2010 av Nautica Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 (endret) Jeg ser du ikke nevner bildekvalitet med et ord. Da finnes kameraet. Men for å få god bildekvalitet må du redusere kraftig på minst ett av kriteriene. Størrelse, pris, lysstyrke, tele. PS. blits kan "redde" en del festbilder, men det forstyrrer folk og ødelegger stemningslyset. Endret 12. september 2010 av Simen1 Lenke til kommentar
toazty Skrevet 12. september 2010 Forfatter Del Skrevet 12. september 2010 nå er ikke bildekvaliteten det store mustet , det er heller det å bare fange begivenheten så greit som mulig. men bør være lyssterkt , og god zoom , ingen som har noen anbefalinger? var innom akam.no også, men der har det blitt testa så lite kameraer i 2010, kan bruke 1 hånd på å telle tester på kompakt kameraer.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå