Asbjørn² Skrevet 24. juni 2003 Del Skrevet 24. juni 2003 Du svarte selv på spørsmålet ditt :wink: Kansje du mente noe annet? Isåfall, kan du omformulere det litt? Lenke til kommentar
Asbjørn² Skrevet 24. juni 2003 Del Skrevet 24. juni 2003 Parallell-ATA disker er de gode gamle harddisker de fleste bruker. Serial-ATA er de nye som er litt raskere. Lenke til kommentar
ratm Skrevet 24. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2003 Altså "valige" IDE? Lenke til kommentar
Endre Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 Helt vanlige disker ja, P-en står for Parallell, altså det motsatte av Seriell. Lenke til kommentar
Endre Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 Stemmer Ja, selvfølgelig stemmer det, det var jo jeg som sa det! FFS Johndoe, meningsløs post. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 Please! Tror du jeg skriver noe her uten mening? Det er det nok folk som gjør. Poenget er at hver natt så logger jeg meg på og drar frem "siste24" timer, og åpner alt interessant på første siden. (20-30 vinduer), og så jobber jeg meg gjennom listen. Og da hender det at nettleseren min ikke er 100% oppdatert i det øyeblikket jeg svarer, noe som pleier å være helt greit klokken 3-6 om natten. Og svaret var altså <4 minutter for sent ute. Jeg svarte altså på det trådstarteren spurte om i den siste posten. EDIT: (Reply til den under) Fikk du med deg "hissig, men egentlig litt ironi" setningene øverst? Nice at jeg har litt "kredd" her hvertfall. Lenke til kommentar
Endre Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 Ok, du er tilgitt. Ble jo litt sjokkert over deg vettu. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå