Cazzo Grande Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 (endret) Heisann folkens! Jeg har et noe kompleks problem, og for å gjøre det mest forståelig begynner jeg med situasjonen jeg er i nå; jeg er 16 år, har nettop begynt på vgs og har ei kjæreste. Jeg er forøvrig gutt, hvis noen lurer. Saken er at jeg savner ting sånn som de var før. Jeg har nesten ikke noe fritid, ettersom skole og kjæreste tar opp veldig mye tid, og jeg går ikke i klasse med noen av de gode venna mine. Klassen er forsåvidt bra den, men den kan ikke måle seg med klassen jeg gikk i på ungdomsskolen. Det misliker jeg. Savner bare tiden da jeg gikk i 10. da jeg hadde frihet til å gjøre hva jeg ville både i forhold til jenter, og å være med venner. Nå består dagen som regel av skole, og tid med jenta. Jeg er veldig glad i henne, for all del, men jeg har veldig mye mindre frihet. Jeg er nesten aldri med de gode venna mine lenger, og må alltid passe meg for hva jeg sier til andre jenter, for at jeg ikke skal få huden full og anklagelser om at jeg er dårlig kjæreste og så videre. Dessuten har jeg en hobby jeg har mye mindre tid til, som følge av dette. Alt dette plager meg veldig, og jeg skulle bare ønske ting var som før. Jeg bør også legge til at jeg ikke mistrives eller er deprimert eller noe. Jeg er glad i kjæresten min, og trives på skolen, er vel bare at forandring ikke alltid fryder. Hva gjør jeg? På forhånd takk! Endret 9. september 2010 av August S Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Alt var bedre før-syndromet ja. Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 "Change's a bitch". Alt jeg kan si er at du må bli vant med det. Det er en fase hvor alt virket mye bedre før, så blir du sakte men sikkert vant med den nye situasjonen din. Da kan den være minst like bra, om ikke bedre. 1 Lenke til kommentar
vebbiii Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Du snakker med dama og sier at du ikke vil bruke all fritiden din med henne, og at du har behov for et liv utenom også. På en finere måte selvfølgelig. Lenke til kommentar
atwater Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Var sånn ja.. Går selv på videregående og skal si at jeg hadde mer fritid når jeg gikk på ungdomsskolen. Trengte ikke forholde meg til noe som helst, men alt endret seg når jeg startet på videregående ja. Mye mindre tid til venner pga lengre dager går på forskjellige skoler, de nye vennene jeg fikk bodde så langt unna osv. Så det blir ikke enklere nei. Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 du må tørre å si at du ikke kan henge med dama di fordi du og Eirik-Palmar skal henge i stedet. kompromiss. du har masse, MASSE tid, egentlig. tror heller problemet ditt er at du kaster den bort Lenke til kommentar
Cazzo Grande Skrevet 10. september 2010 Forfatter Del Skrevet 10. september 2010 Takk for svar. Dama så denne tråden i stad, og ble lei seg for at jeg følte det slik. Skal prøve å ta meg mer tid til venner og hobby fra nå av. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå