Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Oppgitt, hva ville dere gjort?

Gjest Lars

Anbefalte innlegg

Jeg og dama mi som jeg har vert sammen med i 7 måneder, var på fest sammen hos en venninde. Der var vi bare personer fra vår vennegjeng. Dama mi røyker, og det gjør ikke jeg, så hun gikk ut på terrassen av og til for å ta seg en røyk, sammen med våre andre venner som røyker.

Seinere ut på natten var hun ute på terrassen med 2 venner av meg, han ene av dem har et rykte på seg å ver litt idiot, men inders inne er han snill og grei. Uansett. Dama mi hadde den samme dagen kjøpt seg en helt ny kjole som hun var stolt av, med 3 knapper som gikk fra toppen av magen og opp til brystene hennes.

Da hun var ute på terrassen med mine 2 venner, begynte han "idioten" å åpne den øverste knappen på kjolen for å tøyse foran den andre kameraten min, deretter åpner han den miderste, dama mi gjorde ingenting da. Helt utfra det blå tar han å trekker ned kjolen for å blotte puppen hennes, men dama mi drar den forte enn svint opp igjen for hun var ikke klar over han ville gå så langt.

Det jeg henger meg opp i er at hun ikke sa stopp da han kneppet opp knappene hennes. Hun sier hun ikke aner hvorfor hun ikke gjorde noe, og at hun angrer. Men jeg likte det ikke...

Hva ville dere gjort/tenkt? på forhånd takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde blitt forbanna på han "idiot" kameraten jeg. Hadde slått til han på stedet.

Joda, det dama di gjørde var tåpelig. Men det hun opplevde var såpass ekkelt og ubehagelig at det er straffe nok. Hu trenger ikke deg kjeftende på henne. Hu har lært, og du kan banne på at hu vil ikke finne på noe sånt igjen. Er bedre om du støtter henne.

Endret av AvidGamer
Lenke til kommentar

Enig med øverste kommentar her. Er jente selv, og vet at en slik opplevelse kan være ubehagelig, spesiellt med tanke på at det var din kamerat som gjorde dette! Husk at hun sikkert stolte på han, og "ble med på spøken" helt til det plutselig ikke var morsomt lenger.. Jeg ville tatt alvorspraten med kameraten, ikke dama.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...