MartinGM Skrevet 24. juni 2003 Del Skrevet 24. juni 2003 Hei, jeg har bare et tips jeg vil dele med dere som bruker outlook og er lei tonnevis av spammail. Jeg har lett litt rundt og funnet det perfekte anti spam programmet. Spamfighter. Du kan laste det ned GRATIS herfra: www.spamfighter.com Martin aka killerost Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 24. juni 2003 Del Skrevet 24. juni 2003 Tips: Bruk overskriften fornuftig. Kjempebra Spamfilter f.eks. Overskriften skal omhandle innholdet. Og overskriften "Spam spam og atter spam" kan handle om så mangt...bla. spam. Bra program btw :wink: Lenke til kommentar
Blib Skrevet 24. juni 2003 Del Skrevet 24. juni 2003 Er dette en plugin til Outlook da eller? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 24. juni 2003 Del Skrevet 24. juni 2003 eller man kan bare downloade mailwasher først som sist.. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 24. juni 2003 Del Skrevet 24. juni 2003 Et annet alternativ er jo bare å skaffe seg en ny e-post adresse og være litt mer forsiktig med den. Og bruke den gamle til å motta spam på. Den metoden liker jeg Får vel kanskje 1 spam mail i måneden... Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 24. juni 2003 Del Skrevet 24. juni 2003 Mailwasher er jo genialt, kjører det her ja, genialt! Lenke til kommentar
Junta Skrevet 24. juni 2003 Del Skrevet 24. juni 2003 Et annet alternativ er jo bare å skaffe seg en ny e-post adresse og være litt mer forsiktig med den. Og bruke den gamle til å motta spam på. Den metoden liker jeg Får vel kanskje 1 spam mail i måneden... Gjør det på denne måten jeg også. Funker fett det. PS! Null spam på den "seriøse" mailadressen. Lenke til kommentar
Legion Skrevet 24. juni 2003 Del Skrevet 24. juni 2003 det er heller ikke værre enn å sette opp et par Message Rules Lenke til kommentar
TCK Skrevet 24. juni 2003 Del Skrevet 24. juni 2003 Noen som vet hvordan iHateSpam er? Lenke til kommentar
MartinGM Skrevet 24. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2003 Mailwasher ser ut til å være et kurrant program det også.. Litt annen approach. MEN at man bare kan renske opp på EN konto i den uregga versjonen, gjør at dette programmet ikke er så aktuellt. (Om man ikke vil prøve å finne en crack eller betale) Spamfighter er gratis og uendelig med kontoer. Men du må ha Outlook 2000 eller 2002 Tror faktisk også jeg har testa PRO utgaven av samma program. Der funka det dårlig med crack. Holder en knapp på spamfighter gitt. Gratis er best! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå