ccc3 Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Hei, igjen! En nybegynner trenger virkelig hjelp her til å koble de forskjellige høytalerne til receiveren. Problemet mitt er at jeg ikke vet hva som er "subwooferen", "center speaker" og "front" og "right speaker". Jeg har denne pakka ; http://www.surround.no/product/559731/Onkyo-TX-SR607-silver-m-Dynavoice-M-65-EX-5.0-Black.html Manual tegningen virker grei, men jeg vet bare ikke hva som er hva Føler jeg maser noe sinnsykt og føler meg dumm, men håper dere kan hjelpe meg! Lenke til kommentar
notalive Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 (endret) Der er en tegning som viser hva som er hva. Jeg er i alle fall ganske sikker. Edit: Du må gjerne gi tilbakemelding på hvordan lyden er når du har testet det skikkelig. Endret 9. september 2010 av notalive Lenke til kommentar
ccc3 Skrevet 9. september 2010 Forfatter Del Skrevet 9. september 2010 Nice! Takk! Men en ting, hvor er subben? Ser du har linket til den.. Lenke til kommentar
notalive Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 (endret) Uh ... Det ser ikke ut som at det følger med sub i den pakken der. Settet der er 5.0. Hvis du ser i menyen på venstre side kan du velge med forsterker, som du valgte, og under der står det med sub 5.1(5 høytalere + 1 basshøytaler), med sub 5.2(likt 5.1 bare med 2 basshøytalere), og med sub og forsterker. :\ Edit: I dette settet følger det med sub, som vises oppe i høyre hjørne: Endret 9. september 2010 av notalive Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå