Gjest Usikkerg18 Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Hei Jeg har vært sammen med en jente i 1 månde nå, og vi har virkelig sterke følelser får hverandre. Men desverre er det slik at vi bor svært langt unna hverandre og begge går siste året på skole, så det blir lite tid til hverandre. Vis jeg er heldig kan jeg få sett henne 1 gang i månden, og det er det som er problemet. Jeg syns hun fortjenner en gutt som kan være hos der for henne, og jeg selv føler at det blir får dumt og få sett hverandre så lite. Men problemet er at hun vil ha meg uansett sier hun. Har nemmelig prøvd å hinte litt at det er dumt at vi har det sånn. Og hun er enig, men sier fremdeles at hun vil ha meg fordet. Hva ville dere gjort vis dere var i min situasjon? Jeg er svært usikker selv, men føler at det beste får meg og henne er at vi slår opp :/ Lenke til kommentar
Cazzo Grande Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Jeg syns du skal avgjøre det, basert på om du vil være sammen med henne eller ikke, enkelt og greit. Hvis du vil være med henne, og ikke kan tenke deg noen andre, skal det funke. Hvis du føler forholdet deres kommer til å ende i vasken før eller siden uansett, og at det hindrer deg i å "utfolde" deg selv, bør du gjøre det slutt. Lenke til kommentar
Sapere_aude Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Om hun sier hun vil ha deg, så er det jo forid hun faktisk vil det. Da er det dårlig gjort av deg å slå opp, uansett hvor gode intensjonene dine er, når du og liker henne. men om det er du som lider under det så må du jo tenke på deg slev og vurdere det slik. Men om hun har sagt hva hun ønsker, så forholder man seg til det. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Å dumpe noen så fort i et avstandsforhold er ikke en gang å forsøke. Jeg hadde avstandsforhold med min nåværende samboer i over et år før vi flyttet sammen. Prøv! Ikke gi opp så lett. Lenke til kommentar
simpl Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Du tenker praktisk, hun tenker følelser. Såvidt jeg kan forstå så betyr det bare at hun setter følelsene sine over de praktiske grunnene til å evt. slå opp og du gjør det motsatte? Men uansett, du må bestemme deg for hva du vil. Er umulig for deg å vite hva som er best for henne, kanskje et brudd med deg fører til like mye vondt som at dere ikke ser hverandre så ofte? Lenke til kommentar
SophieK Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Enig med L4r5, jeg og kjæresten min var sammen i godt over et år før vi endelig flyttet sammen. Og vi bodde i forskjellige land! I 3-4 måneder bodde vi på hver vår side av kloden (jepp, 9 timers tidssoneforskjell!) og resten av tiden 2,5 timers flytur unna hverandre. Har aldri vært lykkeligere enn jeg er nå, og tenker at det var pokker meg verdt det ;-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå