konduktans Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Har kjørt opp dual screen setup på den stasjonære, slik at det blir raskere å programmere. Men når jeg endra grafikkinstillingene i nvidia tool-dingsen, så booter pc-en til jeg ser det rosa bildet med alle stjernene, men viser ikke login screen. Når jeg da trykker på musa, eller rører mer enn bittelitt på den, låser tastatur og mus seg, og pc-en står som den er. Eneste løsning meg bekjent er "svenskeknappen". Er det noen som veit hvordan jeg resetter innstillinger i terminal, eller hvordan jeg får maskina til å boote? Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 (endret) Hvis du velger det andre alternativet under oppstarten som jeg ikke kommer på i øyeblikket. Så skal du ha muligheten til å sette opp grafikkdriveren på nytt igjen. Har vært tvunget til å gjøre det selv et par ganger når nvidia driveren har gått helt amok. evt: så kan du prøve å kjøre "sudo dpkg-reconfigure xserver-xorg" Endret 9. september 2010 av Runarbs Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå