Idnar Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Jeg skal lage et prosjekt i databasebaserte webapplikasjoner nå, og sitter litt fast når jeg skal velge prosjekt. det skal være en E-handelsløsning med objekter for salg lagret i en database. Brukerne må logge inn, og brukernavn og passord lagres i databasen. Brukerne legger valgte objekter i en handlevogn og avslutter med kjøp. Kundedata med salg lagres i databasen. Blir takknemlig for alle innspill. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Høres ut som du har allerede hele greien planlagt for deg. Eller et det tema du tenker på? F.ek; lage det som et iPhone App store? Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Mener du hva du skal selge? Lenke til kommentar
Idnar Skrevet 9. september 2010 Forfatter Del Skrevet 9. september 2010 Ja, jeg mener hva jeg skal selge. Står bom fast på hvilken ehandel jeg skal lage :-s Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 For enkelhetens skyld bør du velge noe med flere kategorier, men allikevel er ganske enkelt å forholde seg til. For eksempel film. Noen andre ting du kan "selge" er hobby- ting. For eksempel RC- biler, båter og fly. Dette gjør at du kan fylle siden med bilder og video. Anbefaler å legge til rette for at folk kan legge igjen kommentar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå