Reow Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Hei! Har ett lite problem.. tror jeg. Kjøper en scooter, Aprilia SR 50 Ditech med gameboy trim, for de som ikke vet hva det er er det eneste som er blitt gjort å koble en gameboy med ett "spill" med kabel til scooteren og fjerne ecu-sperren. Da går plutselig scooteren i 80km/t. Men nok om det, har sett mye på scootere og fant ut at det er smartest å kjøpe en med chiptrim hvis jeg skal ha med trim fordi det er ikke synlige trimdeler og lyden er helt normal. Men greia er at jeg skal kjøpe en som går i ca 80km/t med chiptrim, får den til 7000, den har gått 10 000 km og er en 2002 modell av Aprilia SR 50 Ditech, Men den er uten skilter. De jeg skulle kjøpe den av sa de hadde hørt at det ikke skulle være noe problem men jeg spør heller her : Hvordan skal jeg få skiltene tilbake og hva skjer eventuelt?! Må jo ha skilter på dritten, hvis den skal sendes inn på visning merker de vel at den går i 80 og skjønner at det er chiptrim? Da må jeg eventuelt ta på sperra igjen tenkte jeg men dette er ganske dyrt og jeg har ikke utstyret.. Hvis noen vet hvor man kan få tak i det billig eller låne så si ifra ! mvh viktor Lenke til kommentar
Strandern Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Er skiltene innlevert så man slipper å betale årsavgift eller hentet av politiet pga ikke betalt årsavgift må du bare betale årsavgift og ekstra gebyr for skilter. Hvis tatt for trim eller annet må den på visning. Lenke til kommentar
Reow Skrevet 26. september 2010 Forfatter Del Skrevet 26. september 2010 Den er ikke TATT for trim, og skiltene er ikke hentet inn av politi. Forrige eier leverte inn skiltene fordi scooteren ikke ble brukt. Lenke til kommentar
Strandern Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Den er ikke TATT for trim, og skiltene er ikke hentet inn av politi. Forrige eier leverte inn skiltene fordi scooteren ikke ble brukt. Da må den ikke på visning Lenke til kommentar
Ballestikk Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Da er det bare å skaffe forsikring betale åravgift og hente skiltene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå