glenni92 Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 alle i familien min med telenor og meg har ikke no mobil netverk.. er det noen andre som har problemet og vet hva som er gærent? er i oslo Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 (endret) Nei, men tipper det ikke har noe med smarttelefonen å gjøre, slik du tror. Telenor er kanskje også de rette å spørre. Men det er bare et tanke jeg fikk fra løse luften... se her du... http://www.telenor.no/privat/kundeservice/iqRequest.do?create=kb:Driftsmeldinger&forward=driftsmeldinger og nede på høyre side kan du melde inn feil også... Fantastiske disse telenor. Lurer på hvorfor de har så mye med dekning å sånn å gjøre. Nei, tror du får ringe til de som lagde telefonen din altså, de vet nok bedre. Endret 9. september 2010 av jale Lenke til kommentar
glenni92 Skrevet 9. september 2010 Forfatter Del Skrevet 9. september 2010 kundeservice er stengt.... nettop fått iphone 4 og trodde det var noe problem med den, men så fikk jeg vite at 4 stk i familien min har det samme problemet Lenke til kommentar
Dunsay Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Full dekning på mobilnett her. Hastigheten er mer enn akseptabel. Befinner meg i Oslo, med Telenor som operatør. Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Full dekning og gode forhold her.. Telenor for meg og, i Oslo. Lenke til kommentar
glenni92 Skrevet 9. september 2010 Forfatter Del Skrevet 9. september 2010 noen ganger så kobler den til i kanskje 10 sekunder så blir det borte igjen Lenke til kommentar
rulleguru Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Har tilsvarende problem i dag med ludo, som bruker telenor sitt nett Lenke til kommentar
Simm Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 åå..puuuhh..litt panikk her for at Desiren min nok en gang har tatt kvelden.. Min hopper av og på nett (dekning) og samtaler kommer ikke inn..Den sier og den er uten dekning.. Lenke til kommentar
glenni92 Skrevet 9. september 2010 Forfatter Del Skrevet 9. september 2010 jeg er bare gla for at jeg ikke er alene om dette problemet.. ble redd for at det var noe galt med den nye iphone 4 x) Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Skru av 3G så ordner det seg. Lenke til kommentar
glenni92 Skrevet 9. september 2010 Forfatter Del Skrevet 9. september 2010 hvordan det står N telenor E.. den hadde 3G isteden for E i sta Lenke til kommentar
glenni92 Skrevet 9. september 2010 Forfatter Del Skrevet 9. september 2010 Skru av 3G så ordner det seg. takker. nå har alle mann i dette huset mobildekning Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå