Mez Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 (endret) Hei! Jeg vurderer å selge bilen min, og i den forbindelse så tenkte jeg kanskje noen her inne som er interessert i foto kunne tenke seg å øve litt på bilfotografering, og samtidig hjelpe meg å få fine bilder til salgsannonsen. Er selv litt interessert i foto, men desverre er kameraet mitt savnet etter en reise. Både jeg og bilen befinner seg i Oslo, til info så er det en hvit Scirocco 2009 modell, så en stilig bil å ta bilder av. Send meg en PM hvis du er interessert. EDIT: Showcase om bilen kan ses her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1119257 Erik Endret 10. september 2010 av Mez Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Nå er jeg fra Trondheim så dette gjelder ikke meg, men jeg har noen bekjente som kanskje kunne være interessert... Hvor mye tid tenker du å legge i dette? For en fotograf er ikke bruktbil-bilder spesielt interessant, men om bilen står fritt f.eks en dag til å bli tatt bilder av og dere drar litt utenfor byen osv på litt mer interessante plasser slik at det blir kule bilder som kanskje ikke passer til en annsonse, men som fotografen kan få bruk for, så er det lettere å få tak i fotografer. Gi tilbakemelding på hvor mye tid og energi du vil bruke så kan jeg høre med noen, men lover ingenting, men er verdt et forsøk. Lenke til kommentar
Mez Skrevet 10. september 2010 Forfatter Del Skrevet 10. september 2010 Bruker gjerne litt tid på det, bilder av bilen i andre settinger enn kun annonsebilder er jo også artig å ha senere. På forhånd takk! Lenke til kommentar
Stratos Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 (endret) Det viktigste for bileier å huske er å shine bilen 100% inn og utvendig Endret 10. september 2010 av Stratos Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 (endret) Hva slags bil er det? "en hvit Scirocco 2009 modell"? Lese førsteposten. Edit: Og shine innvendig. Endret 10. september 2010 av Trondster Lenke til kommentar
Mez Skrevet 10. september 2010 Forfatter Del Skrevet 10. september 2010 Vi får leie inn en vaskedame til starten av footoshooten da kanskje? Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Så kan hun ligge på panseret når hun er ferdig med å vaske Lenke til kommentar
Bherserk Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Jeg tok bilde av min i ~tomt parkeringshus nær stengetid, slik at det var greit å flytte rundt på den og kamera, og det var få forstyrrende elementer rundt. I parkeringshuslys ser bilen stort sett nypolert ut uansett. For en så kul bil burde du kanskje plukke opp en utgave av Evo og la deg inspirere. Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Når hadde du tenkt til å ta bilder av den? Jeg har endel tid til uka, hvis det fortsatt er interessant. Lenke til kommentar
ramses Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 http://www.mariusaasheim.com/index.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå