Lars ikke L4r5 Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 (endret) Litt av poenget mitt, L4rs Hvordan forklarer du bibelen, når vi vet at Neandertalerne levde for vesentlig lengre enn 6-7.000 år siden? Og Lars... Levde dinosaurene samtidig som Adam og Eva? sammen med menneskene? Hvordan er dette bevist? Jeg har aldri trodd på hverken dinosaurer eller disse såkalte neandertalerne. L4rs... Tror du ikke at dinosaurene har levd? Nei, jeg gjør ikke det. Vis meg bevis for disse påståtte skapningene. Endret 21. september 2010 av L4rs Lenke til kommentar
KarlRoger Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Definitions of fundamentalism on the Web: * the interpretation of every word in the sacred texts as literal truth Høres ut som om du er fundamentalistisk hvis du tror på Bibelen bokstavlig. Så jeg skal klippe vekk det som ikke passer meg? Jeg skjønner ikke hvordan dere kan vise mer respekt for liberale kristne enn de som iallefall tar religionen sin på alvor. Hm. Hvorfor skulle hvor strengt noen følger læren i en tilfedig bok avgjøre hvor mye respekt jeg gir dem? Hvorfor skulle det å stenge ute all annen informasjon gjøre at jeg respekterer dem mer? "Å ta religionen sin på alvor" er heller ikke noe å skryte av. Du har blitt fortalt at det er sant, derfor er det sant, respekt? Mine foreldre er kristne men jeg respekterer hvordan de bruker troen deres, fordi de har aldri har brukt den i mot meg eller hva jeg har lært på egenhånd. Min bror er far og er ikke en gang gift, men besteforeldrene er ikke mindre glad i barn og barnebarn av den grunn. Skulle jeg respektert dem mer hvis de hadde utstøtt broren min? Lenke til kommentar
Tenklitt Skrevet 21. september 2010 Forfatter Del Skrevet 21. september 2010 Litt av poenget mitt, L4rs Hvordan forklarer du bibelen, når vi vet at Neandertalerne levde for vesentlig lengre enn 6-7.000 år siden? Og Lars... Levde dinosaurene samtidig som Adam og Eva? sammen med menneskene? Hvordan er dette bevist? Jeg har aldri trodd på hverken dinosaurer eller disse såkalte neandertalerne. L4rs... Tror du ikke at dinosaurene har levd? Nei, jeg gjør ikke det. Vis meg bevis for disse påståtte skapningene. Det skal jeg finne til deg. Samtidig skal jeg spore opp noen beviser for at kroppen vår drives av energien lagret i mat. Lenke til kommentar
Tenklitt Skrevet 21. september 2010 Forfatter Del Skrevet 21. september 2010 Litt av poenget mitt, L4rs Hvordan forklarer du bibelen, når vi vet at Neandertalerne levde for vesentlig lengre enn 6-7.000 år siden? Og Lars... Levde dinosaurene samtidig som Adam og Eva? sammen med menneskene? Hvordan er dette bevist? Jeg har aldri trodd på hverken dinosaurer eller disse såkalte neandertalerne. L4rs... Tror du ikke at dinosaurene har levd? Nei, jeg gjør ikke det. Vis meg bevis for disse påståtte skapningene. - Fant 346.000 beviser: http://www.google.no/images?um=1&hl=no&biw=1680&bih=949&tbs=isch:1&sa=1&q=dinosaur+fossil&aq=f&aqi=&aql=&oq=&gs_rfai= Lenke til kommentar
dixi Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Litt av poenget mitt, L4rs Hvordan forklarer du bibelen, når vi vet at Neandertalerne levde for vesentlig lengre enn 6-7.000 år siden? Og Lars... Levde dinosaurene samtidig som Adam og Eva? sammen med menneskene? Hvordan er dette bevist? Jeg har aldri trodd på hverken dinosaurer eller disse såkalte neandertalerne. L4rs... Tror du ikke at dinosaurene har levd? Nei, jeg gjør ikke det. Vis meg bevis for disse påståtte skapningene. - Fant 346.000 beviser: http://www.google.no/images?um=1&hl=no&biw=1680&bih=949&tbs=isch:1&sa=1&q=dinosaur+fossil&aq=f&aqi=&aql=&oq=&gs_rfai= Jeg tror beviser strekker til like mye for L4RS som beviser gjør det for skeptikere. :!: Lenke til kommentar
Lars ikke L4r5 Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 (endret) Definitions of fundamentalism on the Web: * the interpretation of every word in the sacred texts as literal truth Høres ut som om du er fundamentalistisk hvis du tror på Bibelen bokstavlig. Så jeg skal klippe vekk det som ikke passer meg? Jeg skjønner ikke hvordan dere kan vise mer respekt for liberale kristne enn de som iallefall tar religionen sin på alvor. Hm. Hvorfor skulle hvor strengt noen følger læren i en tilfedig bok avgjøre hvor mye respekt jeg gir dem? Hvorfor skulle det å stenge ute all annen informasjon gjøre at jeg respekterer dem mer? "Å ta religionen sin på alvor" er heller ikke noe å skryte av. Du har blitt fortalt at det er sant, derfor er det sant, respekt? Mine foreldre er kristne men jeg respekterer hvordan de bruker troen deres, fordi de har aldri har brukt den i mot meg eller hva jeg har lært på egenhånd. Min bror er far og er ikke en gang gift, men besteforeldrene er ikke mindre glad i barn og barnebarn av den grunn. Skulle jeg respektert dem mer hvis de hadde utstøtt broren min? Nei, jeg ler sånn av de som lager sketsjer hvor f.eks. en gutt kler seg i dameklær eller kysser en annen gutt, og så kommer faren inn og klikker mentalt og banker opp sønnen. Det er jo ikke sånn-.- Jeg hadde prøvd å hjelpe han, dette er så feil at jeg ler jo! Kristendom handler ikke om "respekt og ære" for familien, det handler om å tilgi. Tenklitt: Jeg kan ærlig talt ikke vite om dinosaurer fins fantes, men det kan ærlig talt ikke dere heller. Disse beinene dere finner gravlagt kan antas å være av dinosaurer, men dere kan ikke være helt bombesikre på dette. Endret 21. september 2010 av L4rs Lenke til kommentar
Tenklitt Skrevet 21. september 2010 Forfatter Del Skrevet 21. september 2010 Litt av poenget mitt, L4rs Hvordan forklarer du bibelen, når vi vet at Neandertalerne levde for vesentlig lengre enn 6-7.000 år siden? Og Lars... Levde dinosaurene samtidig som Adam og Eva? sammen med menneskene? Hvordan er dette bevist? Jeg har aldri trodd på hverken dinosaurer eller disse såkalte neandertalerne. L4rs... Tror du ikke at dinosaurene har levd? Nei, jeg gjør ikke det. Vis meg bevis for disse påståtte skapningene. - Fant 346.000 beviser: http://www.google.no/images?um=1&hl=no&biw=1680&bih=949&tbs=isch:1&sa=1&q=dinosaur+fossil&aq=f&aqi=&aql=&oq=&gs_rfai= Jeg tror beviser strekker til like mye for L4RS som beviser gjør det for skeptikere. :!: Kult dixi, hadde du noen beviser for religionen sa du? kom med dem alt annet enn subjektive opplevelser selvsagt. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Definitions of fundamentalism on the Web: * the interpretation of every word in the sacred texts as literal truth Høres ut som om du er fundamentalistisk hvis du tror på Bibelen bokstavlig. Så jeg skal klippe vekk det som ikke passer meg? Jeg skjønner ikke hvordan dere kan vise mer respekt for liberale kristne enn de som iallefall tar religionen sin på alvor. Hm. Hvorfor skulle hvor strengt noen følger læren i en tilfedig bok avgjøre hvor mye respekt jeg gir dem? Hvorfor skulle det å stenge ute all annen informasjon gjøre at jeg respekterer dem mer? "Å ta religionen sin på alvor" er heller ikke noe å skryte av. Du har blitt fortalt at det er sant, derfor er det sant, respekt? Mine foreldre er kristne men jeg respekterer hvordan de bruker troen deres, fordi de har aldri har brukt den i mot meg eller hva jeg har lært på egenhånd. Min bror er far og er ikke en gang gift, men besteforeldrene er ikke mindre glad i barn og barnebarn av den grunn. Skulle jeg respektert dem mer hvis de hadde utstøtt broren min? Nei, jeg ler sånn av de som lager sketsjer hvor f.eks. en gutt kler seg i dameklær eller kysser en annen gutt, og så kommer faren inn og klikker mentalt og banker opp sønnen. Det er jo ikke sånn-.- Jeg hadde prøvd å hjelpe han, dette er så feil at jeg ler jo! Kristendom handler ikke om "respekt og ære" for familien, det handler om å tilgi. Tenklitt: Jeg kan ærlig talt ikke vite om dinosaurer fins fantes, men det kan ærlig talt ikke dere heller. Disse beinene dere finner gravlagt kan antas å være av dinosaurer, men dere kan ikke være helt bombesikre på dette. Jo vi kan være bombesikkere på det. Og viss du mener at vi ikke skal klippe vet ting fra bibelen, da mener du vel at homofile skal steines? Eller alle som tror på en annen gud skal bli drept, det er jo tross alt dette bibelen forteller, ikke noe om å tilgi. Lenke til kommentar
Tenklitt Skrevet 21. september 2010 Forfatter Del Skrevet 21. september 2010 Gunfreak: For å gjøre det verre for L4rs: Dinosaurene eksisterer sannsynligvis fremdeles. De ser slik ut: Lenke til kommentar
Lars ikke L4r5 Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Definitions of fundamentalism on the Web: * the interpretation of every word in the sacred texts as literal truth Høres ut som om du er fundamentalistisk hvis du tror på Bibelen bokstavlig. Så jeg skal klippe vekk det som ikke passer meg? Jeg skjønner ikke hvordan dere kan vise mer respekt for liberale kristne enn de som iallefall tar religionen sin på alvor. Hm. Hvorfor skulle hvor strengt noen følger læren i en tilfedig bok avgjøre hvor mye respekt jeg gir dem? Hvorfor skulle det å stenge ute all annen informasjon gjøre at jeg respekterer dem mer? "Å ta religionen sin på alvor" er heller ikke noe å skryte av. Du har blitt fortalt at det er sant, derfor er det sant, respekt? Mine foreldre er kristne men jeg respekterer hvordan de bruker troen deres, fordi de har aldri har brukt den i mot meg eller hva jeg har lært på egenhånd. Min bror er far og er ikke en gang gift, men besteforeldrene er ikke mindre glad i barn og barnebarn av den grunn. Skulle jeg respektert dem mer hvis de hadde utstøtt broren min? Nei, jeg ler sånn av de som lager sketsjer hvor f.eks. en gutt kler seg i dameklær eller kysser en annen gutt, og så kommer faren inn og klikker mentalt og banker opp sønnen. Det er jo ikke sånn-.- Jeg hadde prøvd å hjelpe han, dette er så feil at jeg ler jo! Kristendom handler ikke om "respekt og ære" for familien, det handler om å tilgi. Tenklitt: Jeg kan ærlig talt ikke vite om dinosaurer fins fantes, men det kan ærlig talt ikke dere heller. Disse beinene dere finner gravlagt kan antas å være av dinosaurer, men dere kan ikke være helt bombesikre på dette. Jo vi kan være bombesikkere på det. Og viss du mener at vi ikke skal klippe vet ting fra bibelen, da mener du vel at homofile skal steines? Eller alle som tror på en annen gud skal bli drept, det er jo tross alt dette bibelen forteller, ikke noe om å tilgi. Kristendom: Nye pakt. Nye pakt: Alt fra NT men ikke alt fra GT. Gunfreak: For å gjøre det verre for L4rs: Dinosaurene eksisterer sannsynligvis fremdeles. De ser slik ut: Oi, du kom opp med et bilde av en fugl fra google bildesøk! WOOOOW nå tror jeg på dinosaurer. .. not. Lenke til kommentar
dixi Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Litt av poenget mitt, L4rs Hvordan forklarer du bibelen, når vi vet at Neandertalerne levde for vesentlig lengre enn 6-7.000 år siden? Og Lars... Levde dinosaurene samtidig som Adam og Eva? sammen med menneskene? Hvordan er dette bevist? Jeg har aldri trodd på hverken dinosaurer eller disse såkalte neandertalerne. L4rs... Tror du ikke at dinosaurene har levd? Nei, jeg gjør ikke det. Vis meg bevis for disse påståtte skapningene. - Fant 346.000 beviser: http://www.google.no/images?um=1&hl=no&biw=1680&bih=949&tbs=isch:1&sa=1&q=dinosaur+fossil&aq=f&aqi=&aql=&oq=&gs_rfai= Jeg tror beviser strekker til like mye for L4RS som beviser gjør det for skeptikere. :!: Kult dixi, hadde du noen beviser for religionen sa du? kom med dem alt annet enn subjektive opplevelser selvsagt. Religioner finns det kansje ikke direkte bevis for. Men det finns bevis for likkledet i Torino er fra Jesu sin tid, det finns bevis for at under og helbredelser fårekommer : Siden 1858 har det skjedd omkring 30.000 helbredelser i byen, hvorav rundt 7.000 er dokumentert (pr 2006). Et legekontor ble etablert i Lourdes i 1882 for å slå fast helbredelsenes autentisitet og for å forsikre seg mot svindlere og sjarlataner. De første miraklene gjaldt særlig tuberkulose, datidens store plage. I nyere tid er fire tilfeller av sklerose blitt helbredet i Lourdes, samt flere kroniske infeksjoner og lammelser. http://www.katolsk.no/biografi/feb11.htm Ja hele tiden kommer det beviser på at det overnaturlige finns, som snåsamannen som har helbredet mange mennesker. Men ingenting biter på en skeptiker.. Lenke til kommentar
Tobben70 Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Litt av poenget mitt, L4rs Hvordan forklarer du bibelen, når vi vet at Neandertalerne levde for vesentlig lengre enn 6-7.000 år siden? Og Lars... Levde dinosaurene samtidig som Adam og Eva? sammen med menneskene? Hvordan er dette bevist? Jeg har aldri trodd på hverken dinosaurer eller disse såkalte neandertalerne. L4rs... Tror du ikke at dinosaurene har levd? Nei, jeg gjør ikke det. Vis meg bevis for disse påståtte skapningene. - Fant 346.000 beviser: http://www.google.no/images?um=1&hl=no&biw=1680&bih=949&tbs=isch:1&sa=1&q=dinosaur+fossil&aq=f&aqi=&aql=&oq=&gs_rfai= Jeg tror beviser strekker til like mye for L4RS som beviser gjør det for skeptikere. :!: Kult dixi, hadde du noen beviser for religionen sa du? kom med dem alt annet enn subjektive opplevelser selvsagt. Religioner finns det kansje ikke direkte bevis for. Men det finns bevis for likkledet i Torino er fra Jesu sin tid, det finns bevis for at under og helbredelser fårekommer : Siden 1858 har det skjedd omkring 30.000 helbredelser i byen, hvorav rundt 7.000 er dokumentert (pr 2006). Et legekontor ble etablert i Lourdes i 1882 for å slå fast helbredelsenes autentisitet og for å forsikre seg mot svindlere og sjarlataner. De første miraklene gjaldt særlig tuberkulose, datidens store plage. I nyere tid er fire tilfeller av sklerose blitt helbredet i Lourdes, samt flere kroniske infeksjoner og lammelser. http://www.katolsk.no/biografi/feb11.htm Ja hele tiden kommer det beviser på at det overnaturlige finns, som snåsamannen som har helbredet mange mennesker. Men ingenting biter på en skeptiker.. Likkledet i torino er motbevist så det holder: http://www.bandoli.no/norsk/torino.htm Helbredelser er IKKE bevist/dokumentert. Du må komme med dokumentasjon, ikke bare slenge rundt med løse påstander Lenke til kommentar
dixi Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Litt av poenget mitt, L4rs Hvordan forklarer du bibelen, når vi vet at Neandertalerne levde for vesentlig lengre enn 6-7.000 år siden? Og Lars... Levde dinosaurene samtidig som Adam og Eva? sammen med menneskene? Hvordan er dette bevist? Jeg har aldri trodd på hverken dinosaurer eller disse såkalte neandertalerne. L4rs... Tror du ikke at dinosaurene har levd? Nei, jeg gjør ikke det. Vis meg bevis for disse påståtte skapningene. - Fant 346.000 beviser: http://www.google.no/images?um=1&hl=no&biw=1680&bih=949&tbs=isch:1&sa=1&q=dinosaur+fossil&aq=f&aqi=&aql=&oq=&gs_rfai= Jeg tror beviser strekker til like mye for L4RS som beviser gjør det for skeptikere. :!: Kult dixi, hadde du noen beviser for religionen sa du? kom med dem alt annet enn subjektive opplevelser selvsagt. Religioner finns det kansje ikke direkte bevis for. Men det finns bevis for likkledet i Torino er fra Jesu sin tid, det finns bevis for at under og helbredelser fårekommer : Siden 1858 har det skjedd omkring 30.000 helbredelser i byen, hvorav rundt 7.000 er dokumentert (pr 2006). Et legekontor ble etablert i Lourdes i 1882 for å slå fast helbredelsenes autentisitet og for å forsikre seg mot svindlere og sjarlataner. De første miraklene gjaldt særlig tuberkulose, datidens store plage. I nyere tid er fire tilfeller av sklerose blitt helbredet i Lourdes, samt flere kroniske infeksjoner og lammelser. http://www.katolsk.no/biografi/feb11.htm Ja hele tiden kommer det beviser på at det overnaturlige finns, som snåsamannen som har helbredet mange mennesker. Men ingenting biter på en skeptiker.. Likkledet i torino er motbevist så det holder: http://www.bandoli.no/norsk/torino.htm Helbredelser er IKKE bevist/dokumentert. Du må komme med dokumentasjon, ikke bare slenge rundt med løse påstander Det er det jeg mener. Selv om man legger fram beviser så hjelper det ingen ting på skeptikere. Hvorfor da forvente at L4RS skal tro på deres framlagte beviser. Lenke til kommentar
Lars ikke L4r5 Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 (endret) Litt av poenget mitt, L4rs Hvordan forklarer du bibelen, når vi vet at Neandertalerne levde for vesentlig lengre enn 6-7.000 år siden? Og Lars... Levde dinosaurene samtidig som Adam og Eva? sammen med menneskene? Hvordan er dette bevist? Jeg har aldri trodd på hverken dinosaurer eller disse såkalte neandertalerne. L4rs... Tror du ikke at dinosaurene har levd? Nei, jeg gjør ikke det. Vis meg bevis for disse påståtte skapningene. - Fant 346.000 beviser: http://www.google.no/images?um=1&hl=no&biw=1680&bih=949&tbs=isch:1&sa=1&q=dinosaur+fossil&aq=f&aqi=&aql=&oq=&gs_rfai= Jeg tror beviser strekker til like mye for L4RS som beviser gjør det for skeptikere. :!: Kult dixi, hadde du noen beviser for religionen sa du? kom med dem alt annet enn subjektive opplevelser selvsagt. Religioner finns det kansje ikke direkte bevis for. Men det finns bevis for likkledet i Torino er fra Jesu sin tid, det finns bevis for at under og helbredelser fårekommer : Siden 1858 har det skjedd omkring 30.000 helbredelser i byen, hvorav rundt 7.000 er dokumentert (pr 2006). Et legekontor ble etablert i Lourdes i 1882 for å slå fast helbredelsenes autentisitet og for å forsikre seg mot svindlere og sjarlataner. De første miraklene gjaldt særlig tuberkulose, datidens store plage. I nyere tid er fire tilfeller av sklerose blitt helbredet i Lourdes, samt flere kroniske infeksjoner og lammelser. http://www.katolsk.no/biografi/feb11.htm Ja hele tiden kommer det beviser på at det overnaturlige finns, som snåsamannen som har helbredet mange mennesker. Men ingenting biter på en skeptiker.. Likkledet i torino er motbevist så det holder: http://www.bandoli.no/norsk/torino.htm Helbredelser er IKKE bevist/dokumentert. Du må komme med dokumentasjon, ikke bare slenge rundt med løse påstander Det er det jeg mener. Selv om man legger fram beviser så hjelper det ingen ting på skeptikere. Hvorfor da forvente at L4RS skal tro på deres framlagte beviser. Godt poeng. Endret 21. september 2010 av L4rs Lenke til kommentar
KarlRoger Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Nei, jeg ler sånn av de som lager sketsjer hvor f.eks. en gutt kler seg i dameklær eller kysser en annen gutt, og så kommer faren inn og klikker mentalt og banker opp sønnen. Det er jo ikke sånn-.- Jeg hadde prøvd å hjelpe han, dette er så feil at jeg ler jo! Kristendom handler ikke om "respekt og ære" for familien, det handler om å tilgi. Jeg synes faktisk du har en bedre holdning der enn mange andre Bibeltro kristne, det å være imøtekommende istedenfor frastøtende. Selv om jeg ikke mener han trenger hjelp. Tenklitt: Jeg kan ærlig talt ikke vite om dinosaurer fins fantes, men det kan ærlig talt ikke dere heller. Disse beinene dere finner gravlagt kan antas å være av dinosaurer, men dere kan ikke være helt bombesikre på dette. Hvis du virkelig er interessert i å få en forklaring på hvorfor evolusjon og livets utvikling over langt større tid enn 6-7 tusen år gir mening, så anbefaller jeg å se hele serien av Richard Dawkins (hopp til 2:50 hvis du ikke liker introduksjoner). Merk at hver episode er nesten en time lang, så spar på lenken til du ikke har noe annet å gjøre. Lenke til kommentar
KarlRoger Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Det er det jeg mener. Selv om man legger fram beviser så hjelper det ingen ting på skeptikere. Hvorfor da forvente at L4RS skal tro på deres framlagte beviser. Bevis er nettopp det skeptikere er ute etter. Men du har kanskje en annen oppfatning av hva beviser er. Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Litt av poenget mitt, L4rs Hvordan forklarer du bibelen, når vi vet at Neandertalerne levde for vesentlig lengre enn 6-7.000 år siden? Og Lars... Levde dinosaurene samtidig som Adam og Eva? sammen med menneskene? Hvordan er dette bevist? Jeg har aldri trodd på hverken dinosaurer eller disse såkalte neandertalerne. L4rs... Tror du ikke at dinosaurene har levd? Nei, jeg gjør ikke det. Vis meg bevis for disse påståtte skapningene. - Fant 346.000 beviser: http://www.google.no/images?um=1&hl=no&biw=1680&bih=949&tbs=isch:1&sa=1&q=dinosaur+fossil&aq=f&aqi=&aql=&oq=&gs_rfai= Jeg tror beviser strekker til like mye for L4RS som beviser gjør det for skeptikere. :!: Kult dixi, hadde du noen beviser for religionen sa du? kom med dem alt annet enn subjektive opplevelser selvsagt. Religioner finns det kansje ikke direkte bevis for. Men det finns bevis for likkledet i Torino er fra Jesu sin tid, det finns bevis for at under og helbredelser fårekommer : Siden 1858 har det skjedd omkring 30.000 helbredelser i byen, hvorav rundt 7.000 er dokumentert (pr 2006). Et legekontor ble etablert i Lourdes i 1882 for å slå fast helbredelsenes autentisitet og for å forsikre seg mot svindlere og sjarlataner. De første miraklene gjaldt særlig tuberkulose, datidens store plage. I nyere tid er fire tilfeller av sklerose blitt helbredet i Lourdes, samt flere kroniske infeksjoner og lammelser. http://www.katolsk.no/biografi/feb11.htm Ja hele tiden kommer det beviser på at det overnaturlige finns, som snåsamannen som har helbredet mange mennesker. Men ingenting biter på en skeptiker.. Likkledet i torino er motbevist så det holder: http://www.bandoli.no/norsk/torino.htm Helbredelser er IKKE bevist/dokumentert. Du må komme med dokumentasjon, ikke bare slenge rundt med løse påstander Det er det jeg mener. Selv om man legger fram beviser så hjelper det ingen ting på skeptikere. Hvorfor da forvente at L4RS skal tro på deres framlagte beviser. Godt poeng. Ser dere virkelig ikke hva han prøver på? Alt han gjør er å oppføre seg som en kristen person for å demonstrere og få frem hvor idiotiske overtroiske folk kan være. "Jesus" … Lenke til kommentar
KarlRoger Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Det er på tide å kutte ned på eller putte den rekken sitater i spoiler-tagger. Lenke til kommentar
Tenklitt Skrevet 21. september 2010 Forfatter Del Skrevet 21. september 2010 (endret) Oi, du kom opp med et bilde av en fugl fra google bildesøk! WOOOOW nå tror jeg på dinosaurer. .. not. Fuglene er etter alt å dømme de gjenlevende etterkommerne etter dinosaurene. Kilde: http://en.wikipedia.org/wiki/Origin_of_birds Endret 21. september 2010 av Tenklitt Lenke til kommentar
dixi Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Det er det jeg mener. Selv om man legger fram beviser så hjelper det ingen ting på skeptikere. Hvorfor da forvente at L4RS skal tro på deres framlagte beviser. Bevis er nettopp det skeptikere er ute etter. Men du har kanskje en annen oppfatning av hva beviser er. Det er ikke så enkelt. Man må ha vilje til å ta imot bevisene også. F.eks alle helbredelsene i Lourdes hvor 25 spesialister deriblant en ateist må godkjenne at det har skjedd et under. http://www.katolsk.no/biografi/feb11.htm Jeg antar at for en skeptiker så er ikke det bevis godt nok. Om jeg forteller at jeg har blitt helbredet, noe jeg ble engang, jeg tror ikke det er bevis nok for en skeptiker. Et bevis er aldri bra nok for en skeptiker. Hvorfor da tro på de bevisene skeptikere legger fram fordi de tilhører deres tro? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå