Roots Skrevet 24. juni 2003 Del Skrevet 24. juni 2003 kan jeg overklokke gf4 ti 4400 uten extra kjøling? Lenke til kommentar
Newbeee Skrevet 24. juni 2003 Del Skrevet 24. juni 2003 Ja, kjør på.............ta litt og litt til det stopper, så litt tilbake, og du er i mål......... Lenke til kommentar
Roots Skrevet 24. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2003 hva skjer nårr jeg går for langt da? Lenke til kommentar
Newbeee Skrevet 24. juni 2003 Del Skrevet 24. juni 2003 passe på å ikke huke av for lagre innstillinger.......tror man også kan trykke F10 når du trykker svenskeknappen. Har selv GF4 Ti 4200, klokket lett opp til 300 MHz på GPU og 600 MHz på minnet. Uten noe ekstra kjøling Har kjørt det høyere, men da er det litt ustabilt, litt flimmer og sånn..... Lenke til kommentar
Roots Skrevet 24. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2003 kan du anbefale noen type kjøling (ikke vannkjøling) Lenke til kommentar
Newbeee Skrevet 24. juni 2003 Del Skrevet 24. juni 2003 til skjermkortet? Ikke helt inne i alt man kan få tak i, men det er nok masse forskjellige løsninger....... sjekk microplex.no eller 3dfxcool.no..........der er det mye forskjellig. Men god luftgjennomstrømming i kabinettet er jo meget viktig da..... Lenke til kommentar
ratm Skrevet 24. juni 2003 Del Skrevet 24. juni 2003 Articsilver pasta og ny vifte... Lenke til kommentar
Roots Skrevet 24. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2003 Jeg har noen små kjølebrikker....................de er 25*25mm 10mm høye..............sjønner.....tengte og feste de på minne (skjermkortet) høres det teit ut? Lenke til kommentar
Newbeee Skrevet 24. juni 2003 Del Skrevet 24. juni 2003 det funker det, lønner seg å bruke lim beregnet for dette da, fåes kjøpt hos de før nevnte webshopper. Termisk lim tror jeg det heter. Men som beskrevet ovenfor her, det er veldig lurt å bruke Artic SilverIII mellom GPU og vifte, selv om du bruker orginalkjøleren. Og skal du bruke kjøleribbene om igjen på et annet skjermkort en dag, må du blande inn litt Artic silver i limet, ellers får du de aldri av.........uten å fucke opp noe da..... Lenke til kommentar
Roots Skrevet 24. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2003 hvilket lim anbefaler du da.......skal jeg blande lim og kjølepasta? Lenke til kommentar
Newbeee Skrevet 24. juni 2003 Del Skrevet 24. juni 2003 http://www.arcticsilver.com/arctic_silver_...al_adhesive.htm Sjekk denne, skal være bra........ Du trenger kun å blande inn litt goop hvis du planlegger å ta kjøleribbene av en gang i framtiden, skal du ikke det er det bare å kjøre på med kun termisk lim. Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 24. juni 2003 Del Skrevet 24. juni 2003 Altså ikke for mye blanding nå.. jeg kjøpte noe thermaltake til ram brikkene mine, der fulgte med noe klister greier på slags glatt papir lapp. denne fungerte kjempe bra, klebet på begge sider.. vet ikke om det er termisk lim d Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå