Gå til innhold

Usnedige ting du lurer på

Kris

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hm, okei. Ikke noe helteit forslag dette ;)

Dog flytter jeg den til off topic. Nevermind ... Rapporter usnedige innlegg i tråden så vi kan flytte dem hit (gjerne med referanse til denne så mods og veiledere som ikke har fått med seg tråden vet at de kan flytte dem hit).

Ingen vits å rapportere eldre innlegg enn førstepost i denne tråden da de uansett ikke vil flyttes. Har med eierskap av tråden å gjøre.

Tilbakemeldinger tas på PM :)

Endret av hernil
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Beklager hvis dette ikke er snedig nok, men vet ikke om et bedre sted å prøve meg:

Hvor kan jeg få tak i denne "utgivelsen":

56 free Deadmau5 tracks

Canadian prog upstart Deadmau5 is giving away 56 of his early bits and pieces for download. "I used to make all sorts of random/IDM/glitchy stuff ," says Mr. Mau5. "So I was flipping around my hard drive and I found these 56 tracks. They're all pretty short, but something cool to surf through and stick on your ipod on shuffle if you're bored."

Finner bare døde linker.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Av alle antonymer til "snedig" og synonymer av disse velger du et ord som ikke eksisterer. Hvorfor det?.

Hvis du absolutt må bruke ordet "snedig" i tittel vil "ikke-snedig" være det mest korrekte. Utover dette så er ordene du leter etter som følgende: (sed)vanlig(e), alminnelig(e) og ukomplisert(e).

@Prompejon: Her er en grov settning som enten skremmer vannet av folk, eller får dem til å le til de skriker: "Jeg skal skjære av deg hodet og pisse i såret". Ordene i seg selv er ikke grov, men sammensettingen av dem er som du kan se rimelig grov.

Endret av Dj_eLmO
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Er en ting jeg lurer litt på.

Brukte rundt 4 timer på skola idag på og kutte barske parallelsveiser med kappskive, nå har jeg en sinnsvak skitsmak bakerst i ganen som jeg også kjenner når jeg puster ut nesa.

Trodd jeg var vandt med og inhalere slipestøv men har aldri kjent sånn lukt som dette.

edit:

Jeg skal dusje håret ditt med rævsnerket fra bukkakekakaoen som jeg kokte av smegmapulver og fotsvette fra pasienter på gamlehjemmet.

her er det derimot mange grove ord, i en ikke så grov setting?

Endret av kristus?
Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...