Kris Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 I tråden "Snedige ting du lurer på" har det vært mye off-topic og spørsmål som ikke har vært snedige. Derfor er dette en tråd der du kan spørre om hva som helst som ikke fortjener en ny tråd. For eksempel når et TV-program starter osv. Da håper jeg at vi slipper all off-topicen i Snedige ting du lurer på Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Tråden flyttes over til OT-baren, da den passer bedre her enn i "teknologi og vitenskap"-kategorien. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 (endret) Hm, okei. Ikke noe helteit forslag dette Dog flytter jeg den til off topic. Nevermind ... Rapporter usnedige innlegg i tråden så vi kan flytte dem hit (gjerne med referanse til denne så mods og veiledere som ikke har fått med seg tråden vet at de kan flytte dem hit). Ingen vits å rapportere eldre innlegg enn førstepost i denne tråden da de uansett ikke vil flyttes. Har med eierskap av tråden å gjøre. Tilbakemeldinger tas på PM Endret 9. september 2010 av hernil Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Når kommer den danske filmen Armadillo på DVD? Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Beklager hvis dette ikke er snedig nok, men vet ikke om et bedre sted å prøve meg: Hvor kan jeg få tak i denne "utgivelsen": 56 free Deadmau5 tracks Canadian prog upstart Deadmau5 is giving away 56 of his early bits and pieces for download. "I used to make all sorts of random/IDM/glitchy stuff ," says Mr. Mau5. "So I was flipping around my hard drive and I found these 56 tracks. They're all pretty short, but something cool to surf through and stick on your ipod on shuffle if you're bored." Finner bare døde linker. Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 (endret) .. Endret 9. mars 2016 av dymoletratag Lenke til kommentar
Cl1ck Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 når kommer julebrus i butikkene?? Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 http://www.houseplanet.dj/mp3%20cuts/deadmau5.rar Fantastisk! Mange rare korte låter .. når kommer julebrus i butikkene?? De fleste Julebrus-trådene her på diskusjon er startet i begynnelsen av november. Denne tråden rapporterer om Julebrus i butikkene allerede 16. oktober i 2006. Lenke til kommentar
Glassflasken Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 noen som har noen morsomme setninger? må inkludere skikkelig grove ord som rævsnerk, innskrumpa tampong elns Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 (endret) Innskrumpa og tampong var skikkelig grovt Endret 15. oktober 2010 av Refsa Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 (endret) Av alle antonymer til "snedig" og synonymer av disse velger du et ord som ikke eksisterer. Hvorfor det?. Hvis du absolutt må bruke ordet "snedig" i tittel vil "ikke-snedig" være det mest korrekte. Utover dette så er ordene du leter etter som følgende: (sed)vanlig(e), alminnelig(e) og ukomplisert(e). @Prompejon: Her er en grov settning som enten skremmer vannet av folk, eller får dem til å le til de skriker: "Jeg skal skjære av deg hodet og pisse i såret". Ordene i seg selv er ikke grov, men sammensettingen av dem er som du kan se rimelig grov. Endret 17. oktober 2010 av Dj_eLmO Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 (endret) Jeg skal dusje håret ditt med rævsnerket fra bukkakekakaoen som jeg kokte av smegmapulver og fotsvette fra pasienter på gamlehjemmet. Endret 19. oktober 2010 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Nicht Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Har et snedig spørsmål..! Har Bjørs radio og tv (Euronics, Flekkefjord) fortsatt inne en `Samsung Corby`på Onsdag til 398 ,- ??? Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 (endret) Er en ting jeg lurer litt på. Brukte rundt 4 timer på skola idag på og kutte barske parallelsveiser med kappskive, nå har jeg en sinnsvak skitsmak bakerst i ganen som jeg også kjenner når jeg puster ut nesa. Trodd jeg var vandt med og inhalere slipestøv men har aldri kjent sånn lukt som dette. edit: Jeg skal dusje håret ditt med rævsnerket fra bukkakekakaoen som jeg kokte av smegmapulver og fotsvette fra pasienter på gamlehjemmet. her er det derimot mange grove ord, i en ikke så grov setting? Endret 1. november 2010 av kristus? Lenke til kommentar
Kahuna Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Er en isskrape i messing det beste når du skal skrape bilruta? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå