dikk_dee Skrevet 24. juni 2003 Del Skrevet 24. juni 2003 har tenkt å kjøpe ett waterchill set og en block til grafikk kortet mitt.. har hørt at radiatoren som følger med er ikke så bra.. hadde tenkt å kjøpe Black Ice Pro II Blå og koble det sånn> pumpe> radiator(black ice) cpu radiator grafikk pumpe altså kjøre med 2 radiatorer.. hvordan vil dette bli?? Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 24. juni 2003 Del Skrevet 24. juni 2003 Kjøp heller Black Ice Extreme 2. En god del bedre ! Lenke til kommentar
bru Skrevet 24. juni 2003 Del Skrevet 24. juni 2003 Hei har samme problem ang radiatoren, Jeg lurer på om Pumpen /Vanntanken klarer jobben mot en så stor Radiator som BlackICE exstrem 2? Samt hvor mye plass dette vil ta jeg tenkte å bruke den øverste CD-brønnen til Radiator. Med orginalen tar dette minst 2 brønner i mitt chieftec Dragon. Noen tips Bru Lenke til kommentar
kjetil2002 Skrevet 24. juni 2003 Del Skrevet 24. juni 2003 Hei har samme problem ang radiatoren, Jeg lurer på om Pumpen /Vanntanken klarer jobben mot en så stor Radiator som BlackICE exstrem 2? Samt hvor mye plass dette vil ta jeg tenkte å bruke den øverste CD-brønnen til Radiator. Med orginalen tar dette minst 2 brønner i mitt chieftec Dragon. Noen tips Bru Jeg har tenkt å skjære hull i kabinettet for å få plass til viften/radiatoren slik som det er gjort her: http://forum.vapochill.com/showthread.php?...=&threadid=3076 Se blant annet denne løsningen: http://www.asetek.com/DownloadArea/forumpi...i/waterli_3.jpg Lenke til kommentar
dikk_dee Skrevet 24. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2003 oki.. det eg mener er at eg skal ha TO radiatorer. den som følger med og Black Ice Pro II koblet sånn som dette. Tank>pumpe>Black Ice Pro II(radiiator)>CPU>orginal radiator>VGA>tank> vil pumpen som følger med klare å drive dette?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå