severman Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Hei jeg har en Suzuki rm 125, og lurer på om det fins og få tak i handguard? Lenke til kommentar
PyrionZ Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 (endret) mc-deler har noen, speedoptions har også noen, da av merket HEBO. Ikke noe jeg ville satt på en crosser! Disse har acerbis mener jeg å huske! Endret 11. september 2010 av -pyrion- Lenke til kommentar
Fatal1tyX Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 ikke kjøp handguards... jeg kjøpte det og det hjalp ikke med noe egentlig... fant ut at jeg tåler litt steinsprut på fingra bare sundt detXD jeg har sett noen som har stål rundt hele som er festet i tuppen av holkene... jævla kjekt for da slepper du og bøye styre så lett og ikke knekke handguards men trur det bare er ktm som selger brukbare sånne! Lenke til kommentar
PyrionZ Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Skal love deg at handguards hjelper! Acerbis sine har stål inne i selve handguarden, så den tar imot alt du sender på den. Hadde selv noen Acerbis rally pro 2 på husky'n, og de gjorde stor nytte når jeg klarte å kjøre av i en rundkjøring (idiotkjøring rett og slett) De beskytter ikke bare henda, men de sørger også for at hendler ikke bøyer eller knekker. I cross så er man jo alltid aktiv, så vind på henda merkes ikke så godt da. Men på vei så er det veldig behagelig, da de gjør at man ikke får vind, regn, og steinsprut på henda. Fikk selv en stein på størrelse med en klinkekule i hånda, og det er ikke veldig behagelig. Er man så uheldig å sende sykkeln hardt i bakken så styret bøyer seg, så vil det bøye seg selv om du har sånne stål beskyttere som du snakker om. Lenke til kommentar
Fatal1tyX Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 eh det jeg mente og skrive etter at det ikke hjalp noe var og si at det irriterte meg når jeg kjørte også ser det jo ekstremt stygt ut men hvis du har noen fine som setter seg i tuppen på holken ville jeg kjøpt de waste of mony og kjøpe sånne som ikke gjør det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå