BullStrike Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Hei! Det jeg lurte på om det gikk ann å øvelseskjøre med lett MC når man skal bgynne å øvelseskjøre opp til mellomklasse MC? Hadde vært veldig fint med kjapt svar! -Martin Lenke til kommentar
Tomat1 Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Hei! Det jeg lurte på om det gikk ann å øvelseskjøre med lett MC når man skal bgynne å øvelseskjøre opp til mellomklasse MC? Hadde vært veldig fint med kjapt svar! -Martin Hei Martin! Jeg vil gjærne hjelpe, men skjønner ikke helt hva du mener. kan du prøve å formulere deg på en litt annen måte? -Eivind Lenke til kommentar
BullStrike Skrevet 10. september 2010 Forfatter Del Skrevet 10. september 2010 Gikk opp for meg i gårkveld hvor sløvt jeg skrev det. Hehe Det jeg mente var: La oss si at jeg har en lett mc og jeg skal opp til mellomklasse setvikat. Om det er mulig å bruke en lett mc (125ccm) til å øvelseskjøre med da. Men så gikk jo det opp for meg.. Hvordan i alle dager skal det hjelpe meg med å kjøre med lett da !? Det er jo ikke noe hjelp i å kjøre på lett mc hvis jeg skal opp til mellom, da må jeg liksom skaffe meg en mellomtung sykkel for å øvelseskjøre med, for at det skal ha noe vits i å øvelseskjøre med. Hehe, my bad! Lenke til kommentar
Läkerol Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Gikk opp for meg i gårkveld hvor sløvt jeg skrev det. Hehe Det jeg mente var: La oss si at jeg har en lett mc og jeg skal opp til mellomklasse setvikat. Om det er mulig å bruke en lett mc (125ccm) til å øvelseskjøre med da. Men så gikk jo det opp for meg.. Hvordan i alle dager skal det hjelpe meg med å kjøre med lett da !? Det er jo ikke noe hjelp i å kjøre på lett mc hvis jeg skal opp til mellom, da må jeg liksom skaffe meg en mellomtung sykkel for å øvelseskjøre med, for at det skal ha noe vits i å øvelseskjøre med. Hehe, my bad! Spørs jo om du har lettlappen da Har du ikke den så er det jo sikkert fint og kjøre med lett også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå