Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

øvelseskjøre til mellom sykkel med lett MC?

BullStrike

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei!

Det jeg lurte på om det gikk ann å øvelseskjøre med lett MC når man skal bgynne å øvelseskjøre opp til mellomklasse MC?

Hadde vært veldig fint med kjapt svar!

-Martin :)

Hei Martin!

Jeg vil gjærne hjelpe, men skjønner ikke helt hva du mener.

kan du prøve å formulere deg på en litt annen måte? :p

-Eivind

Lenke til kommentar

Gikk opp for meg i gårkveld hvor sløvt jeg skrev det. Hehe

Det jeg mente var: La oss si at jeg har en lett mc og jeg skal opp til mellomklasse setvikat. Om det er mulig å bruke en lett mc (125ccm) til å øvelseskjøre med da.

Men så gikk jo det opp for meg.. Hvordan i alle dager skal det hjelpe meg med å kjøre med lett da !? Det er jo ikke noe hjelp i å kjøre på lett mc hvis jeg skal opp til mellom, da må jeg liksom skaffe meg en mellomtung sykkel for å øvelseskjøre med, for at det skal ha noe vits i å øvelseskjøre med.

Hehe, my bad!

Lenke til kommentar

Gikk opp for meg i gårkveld hvor sløvt jeg skrev det. Hehe

Det jeg mente var: La oss si at jeg har en lett mc og jeg skal opp til mellomklasse setvikat. Om det er mulig å bruke en lett mc (125ccm) til å øvelseskjøre med da.

Men så gikk jo det opp for meg.. Hvordan i alle dager skal det hjelpe meg med å kjøre med lett da !? Det er jo ikke noe hjelp i å kjøre på lett mc hvis jeg skal opp til mellom, da må jeg liksom skaffe meg en mellomtung sykkel for å øvelseskjøre med, for at det skal ha noe vits i å øvelseskjøre med.

Hehe, my bad!

Spørs jo om du har lettlappen da :p

Har du ikke den så er det jo sikkert fint og kjøre med lett også :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...