nybb Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Hei, jeg har lenge hatt denne idéen i mitt hode. Selv om mange er drittlei av Guitar Hero, er det fortsatt en liten lidenskap for meg. Jeg har spilt Guitar Hero siden julen 07, og har vært på aktiv og mindre aktiv periodevis.. Målet med denne loggen er rett og slett motivasjon til å jobbe for gode scores, samt at det er gøy å vise til andre hva man får til! Flamers som hater GH, pell dere vekk fra denne tråden - jeg spiller faktisk ordentlig gitar også Kan begynne med å liste de spillene jeg har, og som jeg vil logge fra: Guitar Hero II Guitar Hero III : Legends of Rock Guitar Hero: Aerosmith Guitar Hero World Tour Guitar Hero: Metallica Guitar Hero: Greatest Hits Guitar Hero 5 Noen enkle fakta før jeg begynner: - Jeg har spilt Guitar Hero lenge, men begynner med denne tråden på "scratch" - FC = Full Combo = Alle notene er treft = 100% Note Hit. - SP = Star Power - Path = Guide som forteller når det er optimalt å bruke SP - Scorehero (SC) er et community for å legge in scores, for så å få ranking. - Oppsummering vil komme i førstepost etterhvert som jeg har kommet litt i gang. Håper noen er interessert i å kikke litt i denne tråden Jeg skal ikke skuffe dere! Nybb. Lenke til kommentar
nybb Skrevet 9. september 2010 Forfatter Del Skrevet 9. september 2010 Min første post: GH3: FC #1: Black Magic Woman Rank: 172th Ikke enkel denne.. Det er er en rekke oransje noter som er sykt jævlige å treffe, på ca. 5:07 Enjoy. http://www.youtube.com/watch?v=CsI4vKOy9sc Lenke til kommentar
Slompefisk Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Vet ikke om du vil ha en kommentartråd.. eller om kommentarer skal være her... Syns det er bra en slik tråd lages, blir litt spennende å følge med på Går du for å klare FC TTFAF da eller ? Lenke til kommentar
nybb Skrevet 11. september 2010 Forfatter Del Skrevet 11. september 2010 Vet ikke om du vil ha en kommentartråd.. eller om kommentarer skal være her... Syns det er bra en slik tråd lages, blir litt spennende å følge med på Går du for å klare FC TTFAF da eller ? Kommentartråd.. Hmm, aner ikke Kan jo ta det her foreløpig. Kommer flere videoer i morgen. Har vært litt travel de siste dagene.. Lenke til kommentar
Slompefisk Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Litt mere ryddig med en kommentar tråd er det jo... men, spørs vel vor mange som er interessert i å kommentere. Lenke til kommentar
nybb Skrevet 12. september 2010 Forfatter Del Skrevet 12. september 2010 Ja, det er nettopp det. Kan uploade en video af TTFAF i dag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå