Gunfreak Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Jeg har etter 6 år uten skole begynnt igjen, med matte, som jeg strøyk i for 8 år siden. Første kapitel i boka er gemometri, former, arial, pytagoras, volum, Pi osv. Spørsmålet mitt er hvor komplisert er dette i forhold til resten av boka, jeg regner med at man begynnte med det letteste og det bare blir værre og værre utover, jeg merker at hjernen min greier akurrat å holde styr på formlene og og ABCDEF linjer og kanter osv, Jeg tror ikke hjernen min er rustet for noe som går over dette i komplexitet, meg merker allerde at når du har firkanter med trekanter inni hverandre og du begynner og det er så mange linjer og kanter at du er helt ned på FGH i alfabeter for å holde styr på dem, at hjernen min, begynner å lukte røkt. Så kan jeg bare forvente at jeg ikke vil skjønne noe av resten av boka? Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 (endret) Er det 1P og 2P du tar? Hvis du er flink og jobber med den hjemme, så forstår du det du trenger. Den blir regnet som den letteste videregående matten. Vi har en fin matte-hjelpe tråd også, for all matte: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=380500&st=0 Endret 9. september 2010 av medlem-1432 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 9. september 2010 Forfatter Del Skrevet 9. september 2010 1P, det hjelper ikke at det regnes som den letteste matten, jeg strøyk i det like fult for 8 år siden, med glans, da det het MY 1 Lenke til kommentar
franky12 Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 bare lese masse og gjøre oppgave etter oppgave så knekker du koden etterhvert. start med noe lett og øk litt vanskligere etterhvert som du får selvtilliten med deg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå