Eparco Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Jeg skal kjøpe meg et nytt hjemmekino anlegg..Såå lurer jeg på om dette er et bra anlegg..Skal få kjøpt det for 12000 brukt..Er dette verdt det og er det bra? JBL Studio L890 fronthøyttaler JBL Studio L820 bakhøyttaler JBL Studio LC2 centerhøyttaler Onkyo SR607bk surroundreciever Velodyne CHT-12R Sub Det jeg forventer av et hjemmekino anlegg er : - God og klar lyd - Kan gi bass - Kan spille høyt slikt at ikke høytalerene vrenger seg! Håper på hjelp:) Lenke til kommentar
Tomat1 Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Jeg skal kjøpe meg et nytt hjemmekino anlegg..Såå lurer jeg på om dette er et bra anlegg..Skal få kjøpt det for 12000 brukt..Er dette verdt det og er det bra? JBL Studio L890 fronthøyttaler JBL Studio L820 bakhøyttaler JBL Studio LC2 centerhøyttaler Onkyo SR607bk surroundreciever Velodyne CHT-12R Sub Det jeg forventer av et hjemmekino anlegg er : - God og klar lyd - Kan gi bass - Kan spille høyt slikt at ikke høytalerene vrenger seg! Håper på hjelp:) Jeg har ingen erfaring med disse høyttalerene eller reciveren, men etter hva jeg har lest og hørt, skal dette annlegge gi en ganske bra hjemmekino. jeg har lest spessielt mye bra om subben. jeg tror det vil kunne bli bra. Angående prisen har jeg ingen idè. du burde sjekke nypris på alle komponentene i systemet. prøv på www.surround.no og www.ljudia.no er ikke sikker på hvem som forhandler JBL høyttalere, men du får leite litt rundt forbi. (Google is your friend) Lykke til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå