thomabri Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Hei, jeg er en NTNU student som arbeider med ett tilhengerprosjekt og i den forbindelse søker erfaringer fra brukere. Håper noen der ute kan svare på disse tre spørsmålene. 1) Er du privat- eller proffbruker? (Behøver svar fra begge grupper) 2) Til hva og hvor ofte bruker du tilhengeren? 3) Har du noen gang vært tvil om du har overlast på hengeren, og hva gjorde du? Svar mottas med takk! Vennlig hilsen Thomas Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 1. Privat bruker. 2. Hageavfall, flytting av diverse gods og varer, etc. Tipper jeg bruker den en gang per andre måned i snitt dersom man inkluderer vintermånedene. 3. Så vidt meg bekjent har jeg aldri hatt overlast. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 1. Privat bruker. 2. Frakt av RIB. Varierer, en del om våren og sommeren, litt om høsten og ingenting om vinteren. 3. Ikke såvidt jeg vet. Lenke til kommentar
stresslessen Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 (endret) 1. Privat bruker 2. Frakt av trialsykler, diverse hageavfall, subus, sand 3. Hatt overlast en gang, dog ikke mye over, kjørte hjem som vanelig da det ikke ble ansett som trafikkfarlig. Edit. Overlasten skyldtes forøvrig en iverige hjullaster-fører på det lokale pukkverket, lastet litt mer enn vi ba om, om det er til nytte for det. Endret 13. september 2010 av stresslessen Lenke til kommentar
steinrawr Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 1) Privat bruker 2) 4-5 ganger i året. Flytting av møbler og hageavfall 3) Har ikke vært i tvil i det hele tatt, da mengdene har vært meget begrenset! Lenke til kommentar
Kenneth199 Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 1) Er du privat- eller proffbruker? Privat 2) Til hva og hvor ofte bruker du tilhengeren? hagearbeid og frakt av store ting. 3) Har du noen gang vært tvil om du har overlast på hengeren, og hva gjorde du? Var ikke tvil, hadde overlast. ihvertfall 2t på en boggiehenger godkjent opptil 1,2t. Bilen hadde lov til å dra maks 750kg! Lenke til kommentar
Postkassestativ Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 (endret) 1. Privat bruk. 2. Kjører alt jeg ikke vil ha / får plass til inne i bilen. Bruker den minst en gang i uka, hele året 3. Jepp, så mye at draget knakk, jeg parkerte tømte den og fikk den fixa Endret 15. september 2010 av Fjernsyn Lenke til kommentar
-KooPa Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 1. Privat 2. Søppel, flytting, frakt av varer. Ca 5-6 ganger i året 3. Ja, hadde et rimelig stort lass med trevirke. Kjørte veldig pent de 4 milene hjem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå