Gå til innhold

Hvilken PC bør jeg velge?

Dorris32

Anbefalte innlegg

Lurer på å kjøpe meg en ny bærbar pc, men hva skal jeg velge? Har kikket på disse denne: ASUS X5DIJ 15.6" HD og denne: ASUS X70IJ 17.3" HD+ LED

Nå er jeg veldig grønn så data, kan minimalt, derfor trenger jeg litt hjelp. :)

Pc'n skal brukes til surfing på nett, litt spilling, bildebahandlig, word. En vanlig hjemme pc kan man vel si. Burde jeg velge en av disse over eller noe heeeelt annet? :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Asus lager noen av de beste maskinene på markedet så kvalitetsmessig så får du ikke gått feil.

Skal du spille nye titler så er minimum skjermkort HD5650/5730, cpu er ikke så viktig for spillytelse men skal du bruke maskinen til tyngre ting eller multitasking så er det ikke ueffent å velge en god cpu også.

De maskinen du linker er helt greie kontormaskiner som klarer å spille film, til spill derimot så er de ikke bra nok som nevnt over.

ASUS X64JA 16" HD Radeon HD5730,Core i3-350M,4GB RAM,640GB HDD,DVD±RW,kamera,BT,W7 Home, pris 6990kr på tilbud er en maskin som klarer å dra alt av nye titler i medium innstillinger. Cpuen er også grei nok til vanlig bruk. Skal du opp et hakk på cpu så stiger prisen ganske kraftig. i3-350 er også ekstremt mye bedre enn cpuene i de maskinene du har linket.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...