Gå til innhold

Kjøpt Onkyo TX-SR607, ikke med kabler?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Står ingen steder at det følger med kabler, så de må du nok pent stå for selv. :p

Å herrefred.. Men fikk jo en anbefaling av denne pakka, og da sa han at jeg med en HDMI-kabel hadde alt det jeg trengte.. Forventer jo at jeg får med kabler når jeg kjøper et sett?!?!

• Liker 1
Lenke til kommentar

Du er ikke dum. Hadde jeg betalt så mye for en surroundpakke, hadde jeg forventa at ledninger følgte meg.

MEN, f*** for et heftig anlegg! :thumbup:

Står ingen steder at det følger med kabler, så de må du nok pent stå for selv. :p

Å herrefred.. Men fikk jo en anbefaling av denne pakka, og da sa han at jeg med en HDMI-kabel hadde alt det jeg trengte.. Forventer jo at jeg får med kabler når jeg kjøper et sett?!?!

Ring dem. Prøv å true med å levere alt tilbake osv :whistle:

Endret av phunkie
Lenke til kommentar

Hvis du leser, så forstår du jo at det ikke følger med kabler.

Du kan ihvertfall ikke anta at kabler følger med!

Men elendig av surround.no å ikke SELGE deg kabler, prakke på deg kabler, og håve inn supermargin på kablene sine, det er faktisk elendig!

Lenke til kommentar

Hvis du leser, så forstår du jo at det ikke følger med kabler.

Du kan ihvertfall ikke anta at kabler følger med!

Men elendig av surround.no å ikke SELGE deg kabler, prakke på deg kabler, og håve inn supermargin på kablene sine, det er faktisk elendig!

Ja forstår jo hva du mener da :) Men, du skjønner jo at jeg er litt frustrert når jeg blir skuffet og må reise 2-3 timer for å kjøpe? :p

Lenke til kommentar

Jag hade blivit sur om jag vore dig. Det du köpt kommer låta bra, helt klart. Men förpriserna de opererar med är ju i högsta grad betänkliga....Köper du 607 på netshop och högtalarna löst på Surround kommer du på nästan identisk pris. När de i tillägg presterar det du varit med om hade det varit droppen för mig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...