ColdCode Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Heisann! Jeg fant en "halv" bærbar PC inne på boden. Den har harddisk, hovedkort, RAM og alt man trenger. Det eneste den mangler er skjerm og tastatur. Kan jeg ta fra hverandre PCen og sette inn i et stasjonært kabinett? Og, siden tastaturet er borte vil ikke datamaskinen starte opp, hvordan kan jeg fikse det? Takk! Lenke til kommentar
simensr Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 (endret) Tror nok processor, ram og generellt alle dele i en laptop ikke er egnet eller passer i et stasjonert kabinett siden alt i en laptop er mer kompakt og generellt mindre. Endret 9. oktober 2010 av simensr Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Utifra hva jeg har sett av bærbare deler, hadde det gått an om du ombygget hele innsiden av det stasjonære kabinettet til å passe de mindre delene, PCen hadde blitt mindre bærbar og mye større. Jeg forstår ikke hvorfor dette er ønskelig. Teoretisk sett, ja tror du kan det. Praktisk sett, nei, for mye arbeid med å få delene til å passe inn i kabinettet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå